"Ta obljuba drži," je o odločitvi, da svoje znanje na prošnjo premierja Boruta Pahorja, ki ga je februarja lani osebno vprašal, ali bi bil pripravljen njemu in slovenski vladi svetovati glede načrtovane reforme prestrukturianja Slovenskih železnic, ponudi brez honorarja, dejal Hartmund Mehdorn.
Iskanje "osebnega znanja" ne potrebuje razpisa
Mehdorn je Pahorju "obljubil svojo podporo kot neodvisni višji svetovalec in izrazil pripravljenost, da v prvi fazi ugotavljanja dejstev to opravi kot osebni izziv brez osebnega honorarja," piše spletno Delo. Nemški strokovnjak še dodaja, da mednarodnega javnega razpisa ni bilo, ker se je vprašanje nanašalo nanj osebno in na njegovo znanje, kar "ustreza navadam na trgu".
Mehdor je svetovalno družbo Roland Berger prosil, da mu "kot podaljšana delovna miza" pomaga pri izpolnjevanju naloge, saj sam "kot posameznik ni imel zmogljivosti in časa za podrobno obdelavo, ki je bila potrebna, da bi lahko ugotovljena dejstva primerljivo predstavil in izpeljal potrebne sklepe," je dejal za spletno Delo. To naj bi "uskladil s premierjem in prometnim ministrom" na sestanku, je dejal Mehdor in dodal, da "tudi to niso naloge, ki bi jih bilo treba javno mednarodno razpisati, temveč jih je treba po potrebi uskladiti na podlagi njegovega osebnega naročila".
Zaradi poenostavitve en račun?
Ker je z Rolandom Bergerjem več let sodeloval pri prestrukturiranju nemških železnic in jih, kot je sam dejal, zelo ceni kot strokovne svetovalce, jih je, da bi dosegel primerljivo kakovost storitev, ki jih je potreboval, prosil za pomoč. Mehdorn je družbo Roland Berger sam prosil,"naj stroške, ki jih je imela, povzame in pregledno predstavi," družba pa je, ker Mehdorm, kot je dejal, nima na voljo nobene administracije, račun poslala ministrvu za promet. Zaradi poenostavitve je Mehdorn "svoje stroške, na primer potne in hotelske", dodal temu računu. Potrdil je, da vlada za zdaj "ni še nič plačala".
Ministrstvo in Šoltes: Brez pogodba ni računa
Kot je znano, je družba Roland Berger prometnemu ministrstvu za svetovanje in pripravo analiz v povezavi z predlogom za ustanovitev slovenskega logističnega holdinga, ki naj bi vodil v reševanje Slovenskih železnic, izstavila račun (in nato še opomin zaradi neplačila) za 476 tisoč evrov.
Na ministrstvu za promet so nedavno dejali, da je projekt slovenskega logističnega centra idejni projekt, o katerem naj bi se državal šele odločala, opomin pa je poslan na podlagi računa, ki na ministrstvu ni zaveden. Poleg tega ministrstvo z družbo Roland Berger nikoli ni sklenilo pogodbe o svetovanju. Ministrstvu pritrjuje tudi Računsko sodišče, saj je podlaga za plačilo izstavljenega računa lahko samo sklenjena pogodba.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje