Nov prodajni center meri skoraj 10.000 kvadratnih metrov. Foto: Merkur
Nov prodajni center meri skoraj 10.000 kvadratnih metrov. Foto: Merkur

Odprtje centra, vrednega deset milijonov evrov, pomeni začetek drobnoprodajne mreže v Srbiji. Cilj trgovskega podjetja je desetodstotni delež na srbskem trgu.

V novem dvoetažnem centru bodo na voljo izdelki za dom, vrt, prosti čas in domačo delavnico, Merkur pa obljublja tudi sodelovanje s kakovostnimi srbskimi proizvajalci. Njihove izdelke bodo vključevali v svoj prodajni program, najprej v Srbiji, nato pa tudi drugod.

Merkurjeva trgovska mreža ima poleg centra v Beogradu še 34 centrov v Sloveniji, osem na Hrvaškem in manjšo prodajalno v Makedoniji.

Predsednik uprave Merkurja Bine Kordež je ob odprtju dejal, da namerava družba do leta 2010 v svojo prodajno mrežo v Srbiji investirati več kot 50 milijonov evrov. Prihodnje leto bodo nov prodajni center odprli v Novem Sadu, leta 2007 pa še enega v Beogradu.