Mura ima toliko znanja, kot ga ni na enem mestu nikjer v Evropi, opozarja Mörec. Foto: MMC RTV SLO
Mura ima toliko znanja, kot ga ni na enem mestu nikjer v Evropi, opozarja Mörec. Foto: MMC RTV SLO
Mura si želi razvoj

Ukvarjala se bo tudi s promocijo lastne blagovne znamke in prodajo znanja. Tega po mnenju Mörca ni nikjer v Evropi na enem mestu toliko kot v Muri. "In to znanje je potrebno izkoristiti v smislu pozicioniranja blagovne znamke, ki prinaša večjo vrednost."

Napovedal je, da bo v nekaj letih Murina lastna blagovna znamka zasedala okoli 25 odstotkov proizvodnih kapacitet, odločil pa se je tudi za prevzem 60 delavcev iz Unikata, podjetja, ki se ukvarja s šivanjem po naročilu in je šlo decembra lani v stečaj, je za TV Slovenija poročal Bojan Peček.

Kritiki pravijo, da bi bili omenjeni poslovni potezi lahko sporni, saj lahko povzročita nepregledno poslovanje, kar se je v Muri v preteklosti že dogajalo, a Mörec očitke zavrača. Prav zaradi nestrinjanja z nekaterimi njegovimi poslovnimi potezami je Muro zapustil Mörčev prehodnik Bojan Starman.

Neprodana pa ostaja na 9,6 milijona evrov ocenjena družba Mura in partnerji. Najbližje nakupu je bil holding Aha Skupina, s katerim se je pogovarjal tudi Mörec. A se prvemu možu Mure zdi pomembnejše kot lastništvo 1.500 zaposlenih, s katerimi bodo morali zdržati tudi brez subvencij za nove zaposlitve. Lani so namreč teh prejeli za 1,7 milijona evrov.

Mura si želi razvoj