V Renaultu so osnovni koncept vozila neuradno oblikovali prejšnji teden. Ampere naj bi zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.
Francoski avtomobilski velikan si sicer prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je doslej v povprečju znašal pet let. Električno različico megana je, denimo, razvil v štirih letih, električno novo različico "petke", ki bo na prodaj letos, pa v treh letih, piše Reuters.
Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov, in sicer tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente, je prejšnji mesec za francoski časopis Les Echos dejal tehnološki vodja v družbi Gilles Le Borgne.
Proizvodnja novega električnega twinga naj bi potekala v novomeškem Revozu, kjer zdaj sestavljajo zdajšnji električni model Twingo ZE, še piše Reuters, ki se sklicuje na neimenovane vire.
V Renaultu sicer informacij uradno ne komentirajo. V zadnjih 30 letih so po svetu prodali več kot štiri milijone twingov na fosilna goriva in električni pogon.
Francoski velikan si tako kot druga evropska avtomobilska podjetja prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, in se tako postaviti po robu kitajskim tekmecem, kot je BYD. Kitajci namreč s svojimi električnimi avtomobili vse uspešneje prodirajo tudi na evropski trg.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje