Iz Palome so sporočili, da so v prvih šestih mesecih imeli 42,2 milijona evrov prihodkov, kar je tri odstotke manj kot v istem obdobju lani, ter okoli 700.000 evrov dobička iz poslovanja. Kljub nižjim prihodkom so zaznali rast prodaje lastne blagovne znamke z višjo dodano vrednostjo na strateških trgih za 8,3 odstotka.
Pri rezultatih jim je zagodel močnejši dolar, saj so zaradi njega imeli 1,1 milijona evrov več stroškov pri nabavi celuloze, a jim je z ukrepi uspelo omiliti učinke dviga stroškov nabave celuloze za 1,2 milijona evrov.
Z reprogramom posojil pa bodo lahko poplačili preostale zapadle obveznosti do dobaviteljev in za tekoče poslovanje, družba pa se z Evropsko banko za obnovo in razvoj pogaja tudi o dolgoročnem posojilu v višini 4,5 milijona evrov.
Prenova že daje rezultate
Po besedah predsednika uprave Tadeja Gosaka so v prvem polletju na rezultate vplivali opuščanje nedonosnih poslov in spremembe distribucijskega modela, a v drugi polovici leta zaradi sprostitve zmogljivosti načrtujejo nove posle na področju trgovskih znamk in nadaljnjo rast prodaje izdelkov lastne blagovne znamke.
Izdelki pod njihovo blagovno znamko sicer po prenovi in intenzivnem oglaševanju dosegajo največjo rast prodaje v Makedoniji (21 odstotkov) in Avstriji (17). V Sloveniji imajo petodstotno rast, v Črni gori sedem-, v Veliki Britaniji pa devetodstotno rast.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje