
Že konec lanskega leta so italijanski sindikati na podlagi podatkov za leto 2024 sporočili, da se je nazadnje, ko je italijanska avtomobilska industrija, danes zbrana v velikanu Stellantis, izdelala tako malo vozil, pisalo leto 1956. Samo Fiatova tovarna Mirafiori v Torinu, nekoč ponos italijanske avtomobilske industrije, je lani proizvedla za skoraj 70 odstotkov manj avtomobilov kot leto prej, slabih 26.000 proti skoraj 86.000 vozilom iz leta 2023.

In po prvem trimesečju letošnjega leta, opozarjajo sindikati, ki so lansko leto označili za črno leto italijanske avtomobilske industrije, gre samo še navzdol. Že brez carin, ki jih je uvedel ameriški predsednik Donald Trump, so vse italijanske tovarne avtomobilskega koncerna, ki je leta 2021 nastal z združitvijo francoske skupine PSA in italijansko-ameriške družbe Fiat Chrysler, v rdečih številkah.
Začasne prekinitve proizvodnje so doletele vse italijanske tovarne, v Pomiglianu v bližini Neaplja je proizvodnja modela dodge hornet padla za 80 odstotkov, na 1356 vozil. Hornet je eden redkih modelov, ki jih Stellantis proizvaja v Evropi za ameriški trg in ga bodo tako doletele Trumpove carine.
Leta 2023 je bil sicer Stellantis po podatkih podjetja po prodaji četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu – za japonsko Toyoto, nemškim Volkswagnom in korejskim Hyundaiem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje