Europa Donna je z oglaševalsko akcijo zbirala sredstva. Foto: RTV SLO
Europa Donna je z oglaševalsko akcijo zbirala sredstva. Foto: RTV SLO

Slovenska oglaševalska zbornica jo podeljuje tistim podjetjem in oglaševalskim agencijam, ki so z reklamno akcijo dosegli ali presegli zastavljene poslovne cilje. Letos so zlata priznanja prejeli trije nagrajenci.

Pivovarna Laško si je nagrado Zlati Effie 2006 prislužila z oglaševalsko akcijo Zgrabi ga, pri katerem je sodelovala agencija Luna TBWA. Beiersdorf Slovenija je bil oglaševalec nagrajene akcije Nivea - podajte nam roko, agencija je bila ponovno Luna TBWA, medijska agencija pa OMD.

Zlato nagrado EFFIE si je prislužila tudi akcija Europa Donna (Slovensko združenje za boj proti raku dojk) - zbiranje sredstev za mamotom oglaševalca Europa Donna in agencije Pristop.

S srebrnim EFFIE-jem je strokovna žirija nagradili pet, z bronastim pa tri oglaševalske akcije.