Predor Markovec za okoli 64 milijonov evrov gradita Cestno podjetje Maribor in Alpine Bau. Razlogov za podražitev naj bi bilo več. Med drugim se omenja višje stroške za odvoz gradbenega materiala na kozinsko deponijo, ki je nekoliko bolj oddaljena od sprva načrtovanih lokacij, je za TV Slovenija poročala Helena Florenin Pasinato.
Čas: Večino zahtevkov smo zavrnili
Na Cestnem podjetju Maribor za zdaj več pojasnil niso dali. Bojan Čas, izvršni direktor za gradnje in obnove na Darsu, je povedal, da je bila večina zahtevkov zavrnjena, določene pa mora CPM dopolniti, tako da za zdaj ne kaže, da bodo predvideni finančni okviri bistveno preseženi.
Čas dodaja, da je primerjava predora Markovec s kakšnim drugim slovenskim predorom, denimo šentviškim, neprimerna. Med njegovo gradnjo je namreč sledila sprememba načrta, iz česar je sledila podražitev, v Kopru pa tega ni, pojasnjuje. Prav tako naj se zaradi omenjenega zahtevka ne bi podaljšal čas gradnje.
Gradbinci kmalu na polovici trase
Gradnja napreduje, grabinci se približujejo polovici začrtane trase, ki znaša dobrih 2.200 metrov. Na koprski strani so doslej izkopali 300 metrov, na izolski pa 530. Na dan opravijo šest miniranj.
Na izolski strani, kjer ni naselja, minirajo že od začetka, na koprski pa so izbrali tehniko rahljanja z razstreljevanjem. Izkazalo se je namreč, da je prvotno rezkanje hribine za bližnje stanovalce bolj moteče od nekajkratnega miniranja. Pred kratkim je bil nov sestanek predstavnikov izvajalcev in krajanov, mogoče pa so tudi nove spremembe. V prihodnjih petih dneh bodo namreč zbirali mnenja krajanov.
Predor naj bi bil predvidoma končan marca 2013.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje