Foto:
Foto:

Pogodbena vrednost je 11,5 milijarde tolarjev, pogodbeni rok za izvedbo del pa je 18 mesecev, so sporočili iz Družbe za avtoceste.

3,7-kilometrski odsek bi morali končati konec leta 2006. Tako bo Celovška cesta v Ljubljani, ki je s 60.000 vozili dnevno ena najbolj obremenjenih cest v državi, razbremenjena.

Predor Šentvid leži na severozahodnem delu Ljubljane med mestnim predelom Šentvid na severni strani in Pržanj na južni strani. Že tako slabe geomehanske karakteristike (območje tektonskih prelomnih con) poslabšuje tudi prisotnost vode. Geološki pregled kaže, da bo gradnja predora za izvajalca izredno zahtevna in kot taka izvajalcu predstavlja velik izziv.

Na javnem razpisu je Dars pridobil vse cenovne elemente tako za dvopasovni dvocevni predor kot tudi za dvocevni predor s polnim priključkom in razvrstilnim (vključevalno-izključevalnim) tretjim pasom v predoru.

Raziskave za desno cev kažejo na to, da bo tripasovni predor možno izvesti, trenutne raziskave v levi cevi pa kažejo na podobne rezultate. Ob ugodnih rezultatih navedenih geoloških preiskav iz raziskovalnega rova bo predor Šentvid lahko izveden v obsegu, kot ga narekuje prognoza prometa - to je kot dvocevni tripasovni predor s priključnima predoroma na oziroma za Celovško cesto.