Direktor podjetja Matjaž Delopst, ki je to funkcijo prevzel avgusta, je povedal, da se v Alpini dnevno ukvarjajo s težkim finančnim položajem. Vodstvo podjetja se tako dnevno dogovarja z dobavitelji za odloge plačil na eni in s kupci, da jim pomagajo s predhodnimi plačili, na drugi strani.
Temu bi se po navedbah Delopsta lahko izognili z 2,5 milijona evrov svežega kredita, vendar so se pogajanja z banko zavlekla. Delno tudi zaradi tega, ker ima Alpina težave že z odplačevanjem sedanjih posojil. Delopst pri tem stavi na odkritost in zaupanje: "V preteklosti so bile morda nekatere stvari zamolčane, danes pa podjetje potrebuje novo priložnost."
Delopst zato opozarja, da morajo banke in lastniki s skupnimi močmi najti rešitev v najkrajšem mogočem času. Obenem pa si tudi želi, da bi v Alpino, dokler je blagovna znamka v športnem vrhu, vstopil tudi strateški partner, najraje iz Skandinavije, Zahodne Evrope ali Severne Amerike, ki so glavni trgi za Alpinino obutev.
Alpina ima po mnenju Delopsta še vedno prostor pod soncem, saj je pred kratkim predstavljal novo kolekcijo čevljev za tek na smučeh in prejel dober odziv največjih odjemalcev iz Skandinavije. Težava pa je, da Alpina ne more doseči višjih cen, zato bo nujno treba najti ravnovesje med prihodki in odhodki, da bodo lahko namenili še sredstva za razvoj, sklene Delopst.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje