Slovenija bistveno ne odstopa od srednje- in vzhodnoevropskih smernic. Celotni trg osebnih računalnikov v regiji je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 13,2 odstotka in dosegel 19,4 milijona prodanih enot. Trg prenosnih računalnikov je zrasel za kar 34,3 odstotka.
K povečanju prodaje so prispevali večja kupna moč prebivalstva, rastoči potrošniški segment in močna gospodarska rast. Višjo prodajo so spodbudile tudi padajoče cene, s katerimi želijo mednarodni proizvajalci pritegniti morebitne kupce, so zapisali analitiki mednarodne analitske hiše IDC.
Vodilni tržni znamki v Sloveniji sta HP in Toshiba, ki skupno pokrivata 43 odstotkov trga. Rasla je tudi prodaja prenosnikov znamke Fujitsu Siemens in Acer, a ne tako hitro kot trg sam. Nekoliko je upadla le prodaja prenosnikov znamke Lenovo.
Zaradi ostre cenovne vojne bo rast celotne vrednosti trga precej umirjena, kar bo prisililo proizvajalce k iskanju večje uravnoteženosti med njihovim tržnim deležem in dobičkom, so še sporočili analitiki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje