S padanjem prodaje se sooča večina tiskanih medijev, doma in v tujini. Foto: RTV SLO
S padanjem prodaje se sooča večina tiskanih medijev, doma in v tujini. Foto: RTV SLO

Povprečna dnevna prodaja Slovenskih novic v omenjenem obdobju je znašala 88.440 izvodov, Dela 64.469 izvodov, Dnevnika 49.030, Večera 44.301 in Financ 12.112 izvodov. Sledeč podatkom je bila le naklada Financ nekoliko višja kot v enakem obdobju leta 2006, naklade drugih dnevnikov pa so se znižale. V primerjavi z istim obdobjem leta 2005 pa sta višji prodani nakladi Financ in Dnevnika.

Nacionalne raziskave branosti za leto 2006, drugem projektu domače oglaševalske zbornice. Posamezen izid Slovenskih novic je v povprečju dosegel 359.000 bralcev, sledijo pa Delo (203.000), Dnevnik (162.000), Večer (141.000), Primorske novice (76.000), Direkt (72.000), Finance (59.000) in Ekipa (38.000).