S kampanjo ne pozivajo k izognitvi tujih izdelkov, temveč le spomniti, da naj, kadar lahko, kupci posežejo po slovenskih izdelkih. Foto: MMC RTV SLO
S kampanjo ne pozivajo k izognitvi tujih izdelkov, temveč le spomniti, da naj, kadar lahko, kupci posežejo po slovenskih izdelkih. Foto: MMC RTV SLO
Slovenska živilska podjetja zaposlujejo 17.000 delavcev, ki k skupnemu BDP-ju prispevajo tri odstotke. Foto: MMC RTV SLO

Namen kampanje je spodbuditi uporabnike, da izberejo živila slovenskih proizvajalcev, ko je to mogoče. S tem ne pozivajo k izogibanju tujim izdelkom, ampak le spomniti potrošnike, da bodo z nakupom izdelkov prispevali k boljšim rezultatom gospodarstva, večji blaginji in tudi zaposlenosti.

V kmetijstvu je bilo leta 2006 zaposlenih 88.900 ljudi, v živilski industriji pa 16.669.

Za kampanjo bo v prvi fazi namenjenih 100.000 evrov, ki jih bodo porabili predvsem za zloženke, oglase, kontaktne oddaje in plakate.

Slovenski živilci še vedno močno vezani na slovenski trg
Slovenski živilci so uspešno prebrodili izgubo trgov nekdanje Jugoslavije, a so še vedno močno vezani na slovenski trg, je dejal predsednik uprave Žita Iztok Bricl. Dodal je, da z nakupom slovenskih izdelkov, ki so priznane kakovosti, znanega porekla, certificirani z različnimi varnostnimi certifikati in dnevno na voljo kupcem, ohranjamo delovna mesta in razvijamo ruralna območja. S kampanjo se slovenska kmetijsko-živilska podjetja pridružujejo podobnim kampanjam v sosednjih državah, kjer prav tako promovirajo nakupe domačih izdelkov.

Vse več nakupov tujih izdelkov v diskontnih trgovinah
V zbornici so opozorili še na manjšo prodajo slovenskih kmetijsko-živilskih izdelkov ter večji obseg nakupov tujih izdelkov, predvsem v diskontnih trgovinah. Nakupi v diskontih naj bi dosegli že desetino vseh nakupov hrane, ki jih opravimo Slovenci.