Namen kampanje je spodbuditi uporabnike, da izberejo živila slovenskih proizvajalcev, ko je to mogoče. S tem ne pozivajo k izogibanju tujim izdelkom, ampak le spomniti potrošnike, da bodo z nakupom izdelkov prispevali k boljšim rezultatom gospodarstva, večji blaginji in tudi zaposlenosti.
Za kampanjo bo v prvi fazi namenjenih 100.000 evrov, ki jih bodo porabili predvsem za zloženke, oglase, kontaktne oddaje in plakate.
Slovenski živilci še vedno močno vezani na slovenski trg
Slovenski živilci so uspešno prebrodili izgubo trgov nekdanje Jugoslavije, a so še vedno močno vezani na slovenski trg, je dejal predsednik uprave Žita Iztok Bricl. Dodal je, da z nakupom slovenskih izdelkov, ki so priznane kakovosti, znanega porekla, certificirani z različnimi varnostnimi certifikati in dnevno na voljo kupcem, ohranjamo delovna mesta in razvijamo ruralna območja. S kampanjo se slovenska kmetijsko-živilska podjetja pridružujejo podobnim kampanjam v sosednjih državah, kjer prav tako promovirajo nakupe domačih izdelkov.
Vse več nakupov tujih izdelkov v diskontnih trgovinah
V zbornici so opozorili še na manjšo prodajo slovenskih kmetijsko-živilskih izdelkov ter večji obseg nakupov tujih izdelkov, predvsem v diskontnih trgovinah. Nakupi v diskontih naj bi dosegli že desetino vseh nakupov hrane, ki jih opravimo Slovenci.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje