Kofola bo skupaj s slovensko družbo Skupina P&P družine Polič od Pivovarne Laško kupila nekaj več kot 75-odstotni delež podjetja, načrtuje pa okrepitev položaja Radenske na okoliških trgih in ob rasti poslovanja tudi več zaposlenih.
Za prevzem so se odločili zaradi popolnitve svojega portfelja z mineralno vodo. Kot je na novinarski konferenci danes v Ljubljani povedal glavni direktor Kofole Janis Samaras, je Radenska za Kofolo del, ki jim manjka v portfelju. Med proizvodi imajo sokove in druge brezalkoholne pijače ter naravno vodo, manjka pa jim mineralna voda.
"Radenska je ena najboljših znamk in ena najboljših mineralnih vod na evropskem trgu. Ima velik potencial ne le v Sloveniji in državah nekdanje Jugoslavije, ampak tudi na češkem, slovaškem, avstrijskem in italijanskem trgu," je dejal.
V do treh letih nameravajo Radensko konsolidirati v skupino in proizvodne procese prilagodili standardom skupine Kofola, s čimer naj bi dosegli boljšo učinkovitost. Okrepiti nameravajo prisotnost na trgih Češke in Slovaške, tudi Avstrije, Italije, Hrvaške in Srbije, poleg tega naj bi bila slovenska lokacija izhodišče za okrepitev prisotnosti ostalih Kofolinih znamk na Balkanu.
Kofola - češki odgovor na Coca-Colo
Novi večinski lastnik Radenske, ene najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk, je češka Kofola, velikan pijač srednje in vzhodne Evrope. Skupina Kofola zaposluje okoli 2000 ljudi, razpolaga pa s sedmimi proizvodnimi obrati na Češkem, Slovaškem in Poljskem. Njena najbolj znana pijača je kofola, češki odgovor na kokakolo.
Nabor blagovnih znamk skupine sestavljajo še koli Hoopcola in RC Cola, sadne pijače znamk Jupi, Paola, Jupik, Snipp, mineralne vode Rajec, Rajec Bylinka in Arctic, pijača na podlagi grozdja Vinea in tonik Chito. Je tudi distributer za pijačo Orangina in vodo Evian.
Skupina P&P izvaža proizvode Radenske na azijske trg
Direktor družbe Skupina P&P Peter Polič je povedal, da so se za sodelovanje v konzorciju - v katerem ima Kofola 60-odstotni, P&P pa 40-odstotni delež - odločili, ker že sedaj izvažajo proizvode Radenske na azijske trge.
Pijača sicer ni njihov glavni posel, so pa veseli, da so našli partnerja, ki razmišlja enako kot oni. Skupaj vidijo možnosti za rast Radenske v Sloveniji in na drugih trgih bivše Jugoslavije.
Radenska s 30 milijoni evrov prihodka od prodaje
Družba Radenska zaposluje okoli 200 ljudi in letno ustvari okoli 30 milijonov evrov prihodka od prodaje. V letu 2013 je proizvedla nekaj več kot 986.000 hektolitrov pijač, od tega skoraj 700.000 mineralne vode, in imela 3,7 milijona evrov izgube. Ta je bila po navedbah družbe predvsem posledica rezervacij in negativnega finančnega izida. Načrt za letos je 5,8 milijona evrov čistega dobička.
Radensko je leta 2000 kupila Pivovarna Laško, ki je pod vodstvom Toneta Turnška in pozneje Boška Šrota gradila pijačarski in medijski holding. V lasti je imela tudi Zdravilišče Radenci, ki ga je leta 2005 prodala Savi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje