Po napovedih regionalnega centra za letalstvo bi lahko v naslednjih petih letih v Indiji zrasel domač ponudnik nizkocenovnih letov v velikanskem obsegu, podobnem evropskima Easyjetu in Ryanairu danes. Foto: EPA
Po napovedih regionalnega centra za letalstvo bi lahko v naslednjih petih letih v Indiji zrasel domač ponudnik nizkocenovnih letov v velikanskem obsegu, podobnem evropskima Easyjetu in Ryanairu danes. Foto: EPA

Nizkocenovni letalski prevozniki naj bi do leta 2010 v Indiji povečali svoj tržni delež na 70 odstotkov.
Na centru za letalstvo v azijsko-pacifiški regiji so ocenili, da se tržni delež dražjih letalskih prevoznikov vsak mesec zmanjša za okoli 1,5 odstotka v korist cenejših ponudnikov. Do konca leta 2006 bi lahko cenejši ponudniki obvladovali okoli 35-odstotni tržni delež, v prihodnjem letu pa vsaj polovico, še menijo.

Če bi bila do leta 2010 letna rast domačega povpraševanja 25-odstotna, bi se lahko število potnikov, od katerih bi jih največ potovalo s cenejšimi prevozniki, povečalo na 60 milijonov. Zgoraj omenjeni ocenjevalci pa nizkocenovnim letalskim prevoznikom kljub naraščajočem povpraševanju svetujejo previdnost pri načrtovanju zmogljivosti, saj se bodo morali v prihodnosti soočiti tudi z visokimi stroški goriva, posledično pa z nižjimi donosi.