Desezonizirana vrednost kazalnika se je povečala zaradi zvišanja kazalnika zaupanja v predelovalnih dejavnostih in kazalnika v trgovini na drobno, saj se kazalnika zaupanja v storitvenih dejavnostih in zaupanja potrošnikov v primerjavi z januarjem nista spremenila. V primerjavi s februarjem 2006 se je kazalnik gospodarske klime zvišal za devet odstotnih točk, od dolgoletnega povprečja pa je odstopal za kar 14 odstotnih točk.
Rekordno vrednost je dosegel tudi kazalnik zaupanja v gradbeništvu, saj je znašala desezonizirana vrednost za februar šest odstotnih točk več kot januarja. V primerjavi z lanskim februarjem je bil kazalnik višji za 31 odstotnih točk, od dolgoletnega povprečja pa je odstopal za 25 odstotnik točk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje