Podravka je tako prevzela blagovno znamko in ustrezna poslovna sredstva, delavca pa nobenega, saj proizvodov niso izdelovali v Drogi Kolinski. Predsednik uprave Podravke Zdravko Šestak je dejal, da z nakupom sadnih namazov širijo ponudbo izdelkov za zajtrk in sledijo strateški usmeritvi krepitve tržnega položaja.
Članica uprave Droge Kolinske Milena Štular pa je dejala, da so v družbi zadovoljni, ker so našli lastnika, ki bo v zadovoljstvo potrošnikov zagotovil nadaljnji razvoj programa sadnih namazov.
Droga Kolinska je tako izvršila še peto prodajo svojih blagovnih znamk, kar je napovedala aprila lani. Čaje, riže, začimbe in mešanice začimb je prodala Žitu, praškaste proizvode Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka Dr. Oetkerju. Program žitnih kosmičev blagovne znamke Čoko in Čokolešnik je Droga Kolinska prodala prav tako Podravki iz Koprivnice. Novi lastnik programa vložene zelenjave in omak, ki se prodajajo pod blagovnimi znamkami Droga, Tomatina in Argo, pa je postalo podjetje Orka iz Ljubljane.
Prihodke od prodaje proizvodnih programov bodo v Drogi Kolinski porabili za naložbe v osrednje proizvodne programe in zmanjšanje zadolženosti skupine Droga Kolinska.
A. M.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje