Čeprav slovenski trg mobilne telefonije obvladujejo trije močni ponudniki in se je zaradi tega že marsikdo opekel, nazadnje se je s trga leta 2006 umaknila ameriška Vega, Velenjčani upajo, da bo njihova ponudba zanimiva - predvsem za mlade.
V letu dni nameravajo pridobiti vsaj 10.000 uporabnikov, v treh letih vsaj 50.000, predvsem med uporabniki njihove fiksne telefonije. Kot nišni igralec računajo predvem na mlade in na prenos podatkov.
"Trg je precej konkurenčen in je tudi optimiziran, ampak predvsem na segmentu minut, torej govora in SMS-sporočil," je dela Matej Meža iz Mega M.
Trg mobilne telefonije je pri nas že precej zasičen. Več kot polovični delež ima Telekom, ki si bo junija pripojil še Debitel, Simobil ima tretjino trga, Telemach pa zdaj skupaj s Tušmobilom pokriva približno 15 odstotkov trga. Že z umikom ameriške Vege leta 2006 pa se je pokazalo, da trg ne prenese četrtega velikega operaterja.
Mega M ima poslovne enote tudi v Maroku in Združenih arabskih emiratih, kjer bodo prav tako nastopili, vendar zanikajo, da bi bil v ozadju prodora na slovenski trg arabski kapital.
"V Sloveniji je njihov prispevek samo s področja izkušenj z drugih trgov. Nikakor pa niso nič investirali v nas in tega tudi ne pričakujemo," je izjavil Meža.
"Mislim, da ima slovenski trg velik potencial. Čeprav je trg že dobro izkoriščen, želimo dobiček povečati za od 180 do 200 odstotkov," pa je dodal Abdula Sahab, prav tako predstavnik Mega M.
Sami so že razvili aplikacijo, ki samodejno poceni kliče v tujino, v Londonu je z njihovim sistemom avtomatizirana taksijska služba. Novi operater bo kupce začel nagovarjati v ponedeljek z imenom Me2 in s klicno številko 065.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje