Siemens se je za morebitno prodajo tovarne sicer pogajal s korejskim podjetjem Heung II in Slovenskimi železnicami, vendar so se pogajanja končala neuspešno. Korejci naj bi od pogajanj odstopili tudi zaradi finančne krize, pretekli teden pa so bila prekinjena še pogajanja s Slovenskimi železnicami.
Iz Siemensa so sporočili, da obžalujejo neuspešne pogovore in da bodo kljub zaprtju tovarne poskusili najti ustrezno rešitev za zaposlene.
Predstavniki sindikatov in sveta delavcev pa so poudarili, da bi likvidacija podjetja pomenila veliko škodo, ne le za zaposlene, ampak tudi za državo, zlasti ob napovedih velikih investicij v železniško infrastrukturo. Mariborska tovarna je namreč sodila med Siemensove proizvodne zmogljivosti na področju prometne tehnike.
Čeprav Siemens trdi, da s Slovenskimi železnicami še potekajo pogovori o mogočem sodelovanju, s katerim bi ohranili obstoječe slovensko znanje na področju proizvodnje vlakov, pa v sindikatu STS-a, kot je dejal predsednik Martin Dular, menijo, da si Siemens sploh ni želel prodaje, ampak je želel "zgolj končati proizvodnjo in tovarno zapreti".
Neuradno naj bi Siemens Slovenskim železnicam ponudil slabše pogoje kot na prejšnjem razpisu, poleg tega pa naj bi se želel že pred tem znebiti 50 delavcev, predvsem starejših in invalidov.
Predsednik sveta delavcev Slavko Šrok je dejal, da zaposlenim ostane le še pritisk na politiko, pri čemer ne prosijo za plače, pač pa državi ponujajo svoje znanje in delo. Vodstvo sindikata SKEI je zato že poslalo pismo pristojnim ministrstvom, o usodi podjetja pa naj bi danes razpravljali tudi v vladnem kabinetu.
A. K. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje