Družba Siol se je pripojila k matični
družbi Telekom, uporabniki pa lahko kmalu pričakujejo nastanek novega podjetja, ki bo združilo multimedijsko ponudbo vsebin in storitev celotnega Telekoma. Foto: RTV SLO
Družba Siol se je pripojila k matični družbi Telekom, uporabniki pa lahko kmalu pričakujejo nastanek novega podjetja, ki bo združilo multimedijsko ponudbo vsebin in storitev celotnega Telekoma. Foto: RTV SLO

Pripojitev k matični družbi po navedbah Telekoma Slovenije ne bo zmanjšala števila zaposlenih, so pa verjetne prerazporeditve v ustrezne Telekomove službe. Blagovna znamka Siol bo ostala na trgu, trženje pa bo prevzel Telekom. Po besedah Telekomove predstavnice za stike z mediji Darinke Pavlič Kamien bo sektor vodil dozdajšnji direktor Siola Rudolf Skobe.

Pripojitev Siola k matični družbi sledi logiki na svetovnem trgu elektronskih komunikacij, ki narekuje koncentracijo ponudnikov klasičnih in novih telekomunikacijskih storitev. Z novo organiziranostjo naj bi lažje zagotovili najnovejše tehnologije slovenskim uporabnikom. Pavlič Kamienova je povedala, da bo prihodnost Telekoma v horizontalni ureditvi, pri čemer bo družba urejena nekakšen holding samostojnih podjetij.

Sektor multimedijskih vsebin in storitev bo v prihodnosti pokrivalo ločeno podjetje, ki bo uporabnikom nudilo vse storitve, ki jih je do zdaj pokrival Planet, in nekatere nove. Združitev naj bi prinesla večjo preglednost ponudbe in učinkovitejše finančno poslovanje. Vsebinske poenostavitve merijo na neposrednejši odnos z uporabniki, saj bodo ti lahko na enem mestu urejali vse zadeve, povezane s telefonijo, internetom in IP-televizijo.

Siol se je na slovenskem trgu prvič pojavil leta 1996, ko je Telekom Slovenije prvič ponudil dostop do interneta. Leta 1999 so ustanovili podjetje Slovenija Online - Siol internet, hčerinsko podjetje v 100-odstotni lasti Telekoma.