V sporočilu, objavljenem na spletni strani, je letalski prevoznik zapisal, da naj stranke, ki so vozovnico kupile pri njih s kreditno kartico, denar za neizkoriščeno letalsko vozovnico skušajo dobiti od pristojne banke. Potniki, ki so vozovnico kupili neposredno pri letalski družbi, bodo ostali brez denarja, če pa so jo kupili prek turistične agencije, naj se posvetujejo z agencijo, je zapisal SkyEurope.
Potniki, ki so že odpotovali s povratno karto, bodo morali kupiti enosmerne karte za vrnitev pri kakšnem drugem prevozniku na lastne stroške.
Jutarnji list na svoji spletni strani poroča, da je samo na splitskem letališču ostalo 378 potnikov, ki naj bi iz Splita z družbo SkyEurope poleteli proti Pragi in Bratislavi.
Velike izgube
SkyEurope Airlines je leta 2002 potnike začel prevažati v 38 krajev v 19 evropskih državah. Letno je prepeljal okoli 3,7 milijona potnikov, do konca letošnjega julija skoraj 2,9 milijona. V zadnjih mesecih družba ni prodala skoraj četrtine sedežev na svojih poletih, čeprav je sprožila akcijo "Uživaj v letu", ko je za vse evropske destinacje ponudila 100.000 kart po 19 evrov.
Podjetje je do konca poslovnega leta 2008 prijavilo 59,4 milijona evrov izgube. Do konca marca 2009 je pridelalo 31,9 milijona evrov izgube.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje