Za sredstva za drugi tir se bo država potegovala na odprtem razpisu, za nadgradnjo železniške povezave Poljčane-Slovenska Bistrica in izvlečni tir pa prek t. i. nacionalne ovojnice.
V okviru odprtega razpisa CEF-ja projekti konkurirajo preostalim projektom drugih članic EU-ja, mogoče pa je pridobiti od 30 do 40 odstotkov sofinanciranja, odvisno od tega, ali je mogoče dokazati čezmejnost projekta. Medtem je prek nacionalne ovojnice samo za Slovenijo rezerviranih 159 milijonov evrov.
Sporazumi enkrat do konca leta?
Glede na časovni razpored za lanski razpis bodo članice EU-ja o seznamu projektov, za katere bodo prejele evropska sredstva, obveščene junija ali julija letos. Kot so pojasnili na ministrstvu za infrastrukturo, ki je pripravilo dokumentacijo za razpis, bodo lahko sporazumi o dodelitvi nepovratnih sredstev sklenjeni do konca letošnjega leta.
Skladno z vladno odločitvijo se bo drugi tir Koper-Divača razen z evropskimi sredstvi financiral še z javno-zasebnim partnerstvom. Mogoče modele takšnega partnerstva za 1,35 milijarde evrov vredno investicijo bodo skušala najti ministrstva za infrastrukturo, za finance in za gospodarstvo. Projekt se glede na sklep vlade ne sme začeti pred sklenitvijo javno-zasebnega partnerstva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje