![Največ nakupov je bilo lani opravljenih v samopostrežnih trgovinah, sledijo mega- in hipermarketi ter diskonti. Foto: EPA](https://img.rtvcdn.si/upload/Gospodarstvo/trgovina1.jpg)
Trgovska družba Mercator je svoj tržni delež povečala za 0,4 odstotka, na 45,8 odstotka, Sparu se je tržni delež znižal za 1,2 odstotka na 20,5 odstotka, Tušu pa se je povečal za 1,6 odstotka na 16,4 odstotka.
Raziskava, ki jo je opravila družba Gfk Gral Iteo, je ugotovila, da ima Hofer, ki je na slovenski trg prišel lani, 2,1-odstotni delež, francoski Leclerc pa 1,9-odstotni delež, kar je za 0,3 odstotka več kot leto prej.
Mercator je najmočnejši na zahodu Slovenije, Tuš in Spar pa sta bolj prisotna na vzhodu. Tudi na Primorskem je Mercator nekoliko povečal tržni delež, Sparu, Tušu in malim podjetjem pa se je tržni delež nekoliko zmanjšal.
Na Gorenjskem se je zaradi prisotnosti Hofra tržni delež Mercatorja nekoliko znižal, tržne deleže pa so povečali tudi drugi trgovci.
V osrednji Sloveniji sta Spar in Tuš ohranila tržna deleža, Mercatorju pa je ta upadel. V savinjski regiji je Mercatorju le polovično uspelo prenesti nakup Ere, Tuš pa je na tem območju povečal tržni delež. Na Dolenjskem večjih sprememb ni bilo, v podravsko-pomurski regiji pa je Tuš povečal svoj tržni delež, Sparu se je znižal, Mercatorjev pa je ostal enak.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje