Na Triglavu ne želijo izdati, koliko so odšteli za nakup, poudarjajo pa, da so zdaj navzoči na osmih trgih, v Sloveniji, Črni gori in Makedoniji pa imajo vodilni položaj.
Prodajna mreža Vardarja ima 14 predstavništev in šest zastopstev, tržni delež Vardarja na makedonskem zavarovalniškem trgu pa je lani dosegel 27 odstotkov. Zavarovalnica, ki je usmerjena predvsem v sklepanje avtomobilskih zavarovanj, je lani ustvarila za 1,49 milijona evrov dobička.
Za Vardar sta se pred časom zanimali tudi hrvaški zavarovalnici Croatia in Generali, ki sta bili po poročanju medijev za Vardar pripravljeni odšteti med 30 in 50 milijonov evrov. Vardar ima sicer s Croatio ustanovljeno tudi življenjsko zavarovalnico Vardar Croatia, kjer imajo Hrvati 70-odstotni lastniški delež.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje