Tržiško podjetje širi in prenavlja lastne drobnoprodajne mreže. Foto: Peko
Tržiško podjetje širi in prenavlja lastne drobnoprodajne mreže. Foto: Peko

Letošnji prihodki so tako za sedem odstotkov presegli lanske. Šestmesečni dobiček podjetja je znašal 86 milijonov tolarjev in obsega polovico celotnega lanskega dobička. V Peku še naprej povečujejo storilnost in iščejo nove partnerje za izdelavo zgornjih delov čevljev. Velik delež teh izdelajo v državah s cenejšo delovno silo.

Pod lastno blagovno znamko proda Peko 92 odstotkov vse izdelane obutve, osvaja pa tudi nekatera zahodnoevropska tržišča. V letošnjem letu je začel prodajati svoje kolekcije na Nizozemskem, v Švici in Avstriji.

Podjetje je letos že odprlo novi prodajalni v Mostarju in Novi Gorici, septembra pa načrtujejo odprtje novih v Lescah in Zagrebu ter prenovljene trgovine v Celju.