![V kriznih časih so potrebni krizni ukrepi; Zenith bo izdelal](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2009/12/01/64644922_zenith.jpg)
Od naslednjega leta bo podjetje s 144-letno tradicijo prodajalo "poceni" ure za nekaj manj kot 3.000 evrov. Za to potezo se je podjetje, ki je v lasti francoskega LVMH-ja, odločilo, da bi med krizo ustavilo padec prodaje svojih izdelkov.
"Cene obstoječih ur ne moreš znižati, lahko pa na trg daš zbirko izdelkov po nižji ceni. To bomo tudi storili," je novo strategijo podjetja med krizo pojasnil predsednik Zenitha Jean-Frederic Dufour. Nova, cenejša zbirka ur ne bo omejena tako, kot je omejeno število dražjih ur. Z izdelavo redkih ali celo unikatnih ur jim želijo povišati vrednost.
Kriza prizadela tudi multimilijonarje
Najdražje Zenithove ure izdelujejo tudi do eno leto, prodajajo pa po 500.000 evrov. Ker je svetovna gospodarska in finančna kriza prizadela tudi multimilijonarje in milijarderje, ki si sicer lahko privoščijo tako drage ure, so se bili v podjetju prisiljeni prilagoditi razmeram na trgu. V letošnjem letu so do konca oktobra zaznali kar 25,5-odstotni padec prodaje.
Dufour, ki ga je maja Zenith v svoje vrste zvabil od velikega tekmeca Chopharda, je nad letom 2009 že obupal in upa, da bo naslednje leto boljše. "Po svetu prevladuje prepričanje, da smo dno že dosegli, da nas v letu 2010 čaka okrevanje, sicer počasno, a okrevanje bo," je prepričan.
Širitev na ruski trg
Svoj pogled je Zenith usmeril ne le v prihodnje leto, temveč tudi na Vzhod, točneje na ruski trg. V Moskvi, le streljaj od Rdečega trga, so odprli prvo rusko podružnico. "To je velika priložnost za nas. Verjamemo v Rusijo. Rusi imajo radi ure, so zelo natančni," je ob tem razpredal Dufour, ki pričakuje, da bo prodaja v Rusiji prihodnje leto narasla.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje