Ponudbo za svetovanje pri sanaciji železnic so oddale družbe Railstics iz Wiesbadna, ki je postavila najnižjo ceno, poleg nje pa še McKinsey&Company z Dunaja, The Boston Consulting Group iz Müncha, KPMG Poslovno svetovanje iz Ljubljane, Transcare iz Wiesbadna, Roland Berger Strategy Consultations z Dunaja, A.T. Kearney iz Ljubljane in Deloitte Revizija iz Ljubljane, ki je postavila najvišjo ceno.
Končna cena bo znana šele po poenotenju
Naročnik bo najprej pregledal prispele ponudbe, ki so prispele do izteka razpisa, torej danes do 12. ure. Vse ponudnike, ki bodo izpolnjevali splošne in posebne pogoje ter bodo njihove ponudbe formalno popolne, bo povabil na pogajanja.
Končna cena za posameznega ponudnika bo znana šele po opravljenem poenotenju in opravljenih pogajanjih, nato pa bo izbran najugodnejši ponudnik, pri čemer bo merilo za izbiro najnižja cena.
Sanacija predvidoma v 15 mesecih
Sanacija Slovenskih železnic naj bi bila izvedena v 15 mesecih, predvideno pa je tudi šestmesečno opazovalno obdobje spremljanja implementacije sanacijskih ukrepov. Šele med uspešno sanacijo bodo govorili tudi o reorganizaciji železnic in drugih sistemskih vprašanjih, je že pred časom napovedal minister za promet Patrick Vlačič.
Prometno ministrstvo je mednarodni razpis za svetovanje pri sanaciji in reorganizaciji Slovenskih železnic objavilo 11. januarja letos, pri čemer so za sodelovanje bile potrebne reference s področja sanacij železniških sistemov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje