V katero smer bo odpeljal vlak? Prav veliko izbire ni; podjetje potrebuje trdo roko, ki ga bo znala sanirati. Foto: RTVSLO
V katero smer bo odpeljal vlak? Prav veliko izbire ni; podjetje potrebuje trdo roko, ki ga bo znala sanirati. Foto: RTVSLO

Izguba naj bi v prvih osmih mesecih leta narasla na 2,5 milijarde tolarjev, predsednik nadzornega sveta Peter Verlič pa meni, da bi do konca leta lahko narasla tudi do 4,5 milijarde SIT. Poslovodstvu so po njegovih besedah že naložili pripravo seznama kratkoročnih ukrepov, skaterimi naj bi sanirali položaj.

Istočasno so nadzorniki pozvali tudi k čimprejšnji objavi razpisa za novega generalnega direktorja, potem ko je pred dnevi s tega položaja odstopil Jože Jurkovič. SŽ začasno vodi Branko Omerzu.

Slabi poslovni rezultati
Poslovanje je pod pričakovanji na vseh ravneh družbe. Prevoz tovora, s katerim družba ustvari največ, 18,2 milijarde tolarjev prihodkov, je za 0,5 % manjši od načrtov. Še slabše je pri prevozu potnikov, kjer prihodki znašajo le 4,9 milijarde tolarjev (2,2 % manj od načrtovanega), infrastruktura pa podjetje bremeni s skoraj polmilijardno izgubo. To naj bi vsaj delno pokrili s prodajo zemljišča v Novi Gorici, o čemer so razpravljali na svetu.