Medtem ko sta imeli lani v tem obdobju skupina in matična družba izgubo (566.000 oz. 315.000 evrov), je skupina v letošnjih devetih mesecih ustvarila dober milijon, družba pa 1,14 milijona evrov čistega dobička, so sporočili iz družbe.
Prodaja skupine je bila od januarja do septembra večja za 0,8 odstotka, matične družbe pa za dva odstotka. Prodaja je v letošnjih prvih devetih mesecih zrasla v stebrih kruh in sodobna kuhinja, medtem ko je prodaja v slaščičarskem delu in mlinarstvu upadla. Glavnino prihodka je še vedno predstavljal domači trg, na katerem je prodaja upadla za 0,6 odstotka.
Na tujih trgih, kjer Žito ustvari skoraj 17 odstotkov prihodkov, so zaznali 2,1-odstotno rast. Ta je predvsem posledica povečane prodaje svežih in trajnih pekovskih izdelkov na trge EU-ja. Rast bi bila še višja, so poudarili, če ne bi nemški kupec Hitschler zmanjšal odjema bombonov in žvečilne gume.
"Že dalj časa se soočamo z negativnimi gospodarskimi trendi, visokimi cenami ključnih surovin na nabavnih trgih, padanjem kupne moči ter kreditnim krčem. Kljub temu smo presegli načrtovani čisti dobiček in presegli vse zadane cilje," je rezultate pospremil predsednik uprave Janez Bojc.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje