Ohranjati kamp na najvišji ravni, stalno dodajati novo ponudbo, je glavno vodilo Jureta Kolenca, ki je leta 2000 v Varpolju pri Mozirju kupil zapuščen kamp in ga v dobrih dveh desetletjih razvil v enega najboljših slovenskih kampov. Družinski Kamp Menina je danes odprt vse leto, saj ponuja tudi možnost najema lesenih mobilnih eko hišk in luksuznih glampinških hišk z zasebno savno in masažno kadjo, na 8 hektarih zemljišča je prostora za 250 družin. Gostje, ki prihajajo iz 17 držav, cenijo predvsem bogato dodatno ponudbo, od sprostitvenega centra do bogatega izbora športnih dejavnosti. Kar petino prihodkov, letos jih načrtujejo milijon evrov, ustvarijo s teambuildingi. Kamp Menina je leta 2018 kot prvi v Sloveniji prejel certifikat Zeleni ključ za odličnost in trajnostno delovanje v turizmu.
Za vami sta dve izjemno stresni turistični sezoni, a zdi se, da ste dobro previharili viharje, ki jih je sprožila epidemija. Kako ocenjujete letošnjo in lansko sezono?
“Bil je velik šok. V začetku tega nismo pričakovali in je bilo zelo stresno - odprto, zaprto, rumeno rdeče … Zdaj je za nami že druga sezona. Izpeljali smo jo uspešno, z nežnim padcem."
Za letos pričakujete milijon evrov prihodkov, kar je še enkrat več kot denimo pred štirimi, petimi leti. Od kod črpate voljo, energijo za uspeh, da vztrajate?
“To pot smo zbrali pred 20 leti. V tem času smo dodali mnoge sodelavce, tako da smo iz obrtnika postali podjetniki. Nam je to poslanstvo všeč in smo mu predani. Naš delavnik je 31 dni na mesec, od maja do konca poletja. Sicer pa plavamo ... in uživamo skupaj s turisti.”
Brez ostalih izboljšav in širjenja ponudbe, ne gre, pravite. Kako veste, katera ideja je tista prava?
“Od začetka se je kamp razvijal z vsakoletnimi dodatki na vseh nivojih - storitve, gostinstvo, animacije, šport ... 20 let kasneje smo še vedno v tem ritmu in dodajamo. Razmišljamo, kako najbolje poslovati. Poskušamo marsikaj, zdaj pa kar se prime, ostane, kar se ne, prenehamo. Naše vodilo je, da vsako leto dodamo v kamp nove zadeve, ker se veliko stalnih gostov vrača in vsako leto čakajo, kaj bo novega.”
Vaša največja konkurenčna prednost, pravite, je, da se več ukvarjate z gosti. Kaj to konkretno pomeni?
“Imamo mobilno recepcijo, naši fantje in dekleta po kampu skrbijo, da smo pozorni do gostov, da ugotovimo, kje še niso bili, da jih usmerimo na aktivnosti, skratka, da se z njimi ukvarjamo. To pomeni, da smo stalno v stiku z njimi. Smo pa opazili, da slovenski gostje niso navajeni tolikšne pozornosti, da na primer prideš do hiške in jih ogovoriš, kako bo izgledal njihov teden in jim je všeč ta pozornost.”
Pred Covidom ste imeli 8 % domačih gostov, zdaj jih imate 60 %, verjetno so k temu prispevali tudi turistični boni?
"Boni so zagotovo zelo dobra praksa, mislim, da skoraj najboljša v Evropi in smo tega zelo veseli. Slovenci so spoznali Slovenijo. V drugih državah - Avstrija, Nemčija, Italija, ljudje dopustujejo doma, Slovenci pa zelo malo dopustujemo doma ... pozimi in poleti … pozimi smučanje v Avstriji, poleti morje na Hrvaškem. Zdaj pa opažamo, da tudi Slovenci ugotavljajo, da je Slovenija super za dopust."
Kakšni so bili vaši začetki v Kampu, kaj je bilo najtežje?
"Bilo je kar zabavno. Odprli smo avgusta leta 2000 in bili dejansko v špici sezone prazni. Vsak nov gost, ki je prišel, se je spraševal, kako to, da je tako prazno … Naprej pa je šlo tako, da smo se borili za goste, se z njimi ukvarjali in to energijo ohranjamo še danes. Tudi danes, ko je še več ljudi, jih obvladujemo, ker je to radi počnemo, to je naša pika na i."
Naslednjo oddajo Podjetno naprej si lahko ogledate v ponedeljek, 20. septembra, ob 17.27 na TV SLO 1.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje