

Projekt, ki ga je za zmagovalnega izbrala žirija pod vodstvom britanskega oblikovalca Iana Willinghama, obsega 12 sporočil, s katerimi je avtorica želela predstaviti in prispevati k oblikovanju sodobne identitete Sarajeva. Kot so zapisali žiranti, ki so projektu dodelili tudi prvo nagrado v kategoriji eksperimentalno, je avtorica zamisli "postavila po ulicah, z namenom, da se meščani zamislijo, aktivneje posežejo v podobo mesta in izkoristijo njegovo kreativnost".
Trije modrci za slovenske oblikovalce
Poleg glavne nagrade je žirija podelila še 11 zlatih modrcev v različnih kategorijah. Tri priznanja so pripadla tudi slovenskim oblikovalcem. Tine Lugarič je prejel dva zlata modrca, in sicer v kategoriji tiskanih oglasov za serijo del Fish, Sheep in Rabbit ter za najboljši film Sexy Motherfucker, po eno pa Dragan Mlakar za projekt Candle (mali promocijski materiali) in Petra Spasojević za paraoglas I feel Slovenia.
Zanimivo je, da žiranti tokrat niso podelili zlatega modrca v kategorijah interaktivnost, logotip in oblikovanje ovitkov za zgoščenke, zato pa so bile podeljene še nekatere posebne nagrade. Omenimo nagrado Social Responsibility Award (nagrada za družbeno odgovorno delo), ki jo je podelil Inštitut za razvoj družbene odgovornosti. Priznanje je pripadlo Bojanu Galiću iz Bosne in Hercegovine, in sicer za projekt Think Different 2009.
P. B.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje