Skulptura je bila prvič poškodovana junija, ko so jo poškropili z razpršili. Kapoor je takrat za Le Figaro dejal, da so vandali skupina ljudi, ki jim je bilo rečeno, da je vsakršno kreativno udejstvovanje skrunitev preteklosti.
Poškodovano skulpturo, z rumenim poškropljeno zunaj in znotraj, so upravitelji palače po odkritju v sredo takoj začeli čistiti.
Osvetlitev nestrpnosti družbe
Po nedavnem septembrskem skrunjenju pa se je Kapoor sprva odločil, da grafitov z instalacije ne bodo odstranili. Na ta način želi osvetliti, kako nestrpna je družba. "Skulptura bo zdaj nosila brazgotine tega napada. Ne bom dovolil, da bi te znake nasilja in nestrpnosti izbrisali," je po poročanju BBC-ja dejal umetnik.
Francoska ministrica za kulturo Fleur Pellerin je takrat dejala, da spoštuje njegovo odločitev in da je ta sprožila "zelo zanimive" javne razprave in "vprašanje ustvarjalne svobode".
Sodišče v Versaillesu je pred nekaj dnevi presodilo, da morajo antisemitske grafite odstraniti "brez odlašanja", vendar se je Kapoor odločil grafite le prekriti s pozlato.
Vse v kraljevskem slogu
Skulptura, naslovljena Dirty Corner (Umazani kot) je del razstave Kapoorjevih del, ki so jo odprli junija in bo na ogled še do 1. novembra, je že ob odprtju razburila francosko javnost. Kritik je bilo deležno predvsem kiparjevo poimenovanje skulpture Kraljičina vagina, kot je svoje delo tako poimenoval v intervjuju za francoski časnik Le Journal du Dimanche. Kapoor se pozneje tega ni spomnil, je pa skulpturo označil kot zelo seksualno.
Svojo novo potezo s pozlato pa je Kapoor označil kot "kraljevski odgovor na vandalizem".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje