Leta 2000 je ustanovila podjetje Wilsonic Design, ki se je specializiralo za razvoj novih izdelkov. Preizkusili so se na številnih področjih, med drugim so letos prejeli mednarodno oblikovalsko nagrado red dot za oblikovanje otroške igrače - gugalnega konjička.
Ključnega pomena je strategija
Z vse večjo konkurenco je za prepoznavnost in kakovostne izdelke podjetij ključnega pomena dobro zasnovana strategija oblikovanja. Da bi to omogočili, v Wilsonic Designu sodelujejo kadri s področja trženja, konstrukcije, grafičnega in industrijskega oblikovanja. Njihovo vodilo je tristopenjski proces razvoja novih izdelkov: analiza, koncept in izvedba.
"Takšni projekti vedno zahtevajo izobraževanje, najprej se je vedno treba najprej izobraziti, še posebej, če gre za specifičen izdelek al določen material, ki ga oblikovalec še ne pozna. To velja tako za konstrukcijo kot za dizajn, taki izzivi vedno so," je med drugim v prispevku Andreje Kočar v oddaji Ars 360 povedala Nina Mihovec.
Z izdelki skušajo zadostiti uporabni in čustveni komponenti ter jih razviti tako, da so cenovno uresničljivi. Plodno sodelovanje z uspešnim domačim podjetjem Adria Mobil so začeli leta 2004 in od tedaj sodelovali pri oblikovanju številnih, večinoma nagrajenih avtodomov.
Konjiček, avtodom, medicinska miza, plovilo ...
Nagrado red dot so leta 2009 prejeli tudi za oblikovanje medicinske mize S. Trenutno na podlagi teh izhodišč razvijajo družino novih inovativnih medicinskih miz za področje ginekologije, transfuzije, citostatične terapije in za potrebe kozmetičnih salonov.
Še en zanimiv izdelek, pri katerem so sodelovali, je luksuzno plovilo hidrofoil, ki je na lanskem Slovenskem forumu inovacij prejel ugledno bronasto priznanje, pred
kratkim pa je uspešno prestalo testiranje na vodi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje