Film, ki ima v glavnih vlogah oskarjevca, bi moral po vseh pričakovanjih za svoj otvoritveni konec tedna doseči več od osmega mesta na lestvici najbolj gledanih filmov in 4,4 milijona dolarjev, zato se je med igralcema in distributerjem vnel spor, poroča spletna publikacija Deadline.
Ob koncu tedna v 2.500 kinematografih
Zvezdnika trilerja v režiji Stevena Knighta in njune predstavnike CAA vznemirja to, da se je Aviron sprva strinjal z načrtom za promocijo filma, ki so ga ob koncu tedna prikazali v 2.500 kinematografih. Hathaway in McConaughey sta privolila v celovito promocijsko kampanjo, vključno z neomejenim številom intervjujev.
Vendar pa se napovednik za film ni vrtel po televiziji in kmalu je postalo jasno, da Aviron ne bo močno podprl filma, še več, da bo povsem opustil promocijsko kampanjo. V odziv na vprašanja sta igralca dobila le izgovore in neodgovorjene klice. Napovednik se je vrtel le v devetih mestih, pa še to "obskurnih", piše Deadline. McConaughey in Hathaway sta bila že na letalu, na poti, da bi začela izvajati promocijske dejavnosti, ko so na Avironu končno vrnili klic in izdavili, da ne nameravajo trošiti sredstev za promocijo.
Posledica nedavne slabe izkušnje s filmom Zasebna vojna?
Po medijih krožijo ugibanja, da naj bi bil umik iz promocije posledica nedavne slabe izkušnje s filmom Zasebna vojna, ki ni pritegnil občinstva in dobil nominacij za nagrade, čeprav so zanj pri Avironu pripravili ogromno promocijsko kampanjo. Rosamunde Pike v filmu A Private War režiserja Matthewa Heinemanna igra slovito ameriško vojno dopisnico Marie Colvin, ki je leta 2012 v obstreljevanju sirskega mesta Homs umrla med poročanjem za londonski časopis The Sunday Times. Distributer naj bi si s tem filmom nakopal velik minus, zaradi česar je kratko potegnil Serenity, a so pri Avironu vse našteto zanikali.
Predstavniki so sicer sprva zavrnili dajanje izjav, a so nato na Deadlinu poslali tale komentar: "Imeli smo najboljše namene za Serenity. Bili smo navdušeni nad priložnostjo za delo s tem edinstveno izvirnim filmom, zvezdniško ekipo in nadarjenimi filmskimi ustvarjalci. Obožujemo ta film in upamo, da bo našel svoje občinstvo, a smo znova testirali film – tako z občinstvom kot tudi s kritiki – in žal se je izkazalo, da film ne bo mogel izpolniti naših začetnih pričakovanj, zato smo ustrezno prilagodili proračunsko in trženjsko taktiko.
Če bi porabili več, bi bili neodgovorni do naših partnerjev in obenem ne bi izkazali poslovnega smisla kot neodvisni distributerji. Čutimo izjemno spoštovanje in občudovanje do talenta in trdega dela, ki so ga vsi vložili v film, in želimo si, da bi film več prinesel v blagajne."
Film Serenity je bil sicer eden zadnjih filmov produkcijske hiše Global Road, preden je podjetje propadlo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje