Igralka, ob podobi katere še danes marsikdo sprva pomisli na Amelie, nastopa v filmu z naslovom Coco avant Chanel (Coco pred Chanelom) režiserke Anne Fontaine. Tautoujeva pravi, da je imela Coco neobičajno osebnost, poleg res neizmerne nadarjenosti pa je imela tudi vse, kar imajo junakinje velikih romanov.
Film, ki mu francoski kritiki že namenjajo pozitivne besede, pripoveduje zgodbo o Gabrielle "Coco" Chanel, ženski, ki je v žensko modo vpeljala novo estetiko.
Tautoujevo si je kot obraz svoje reklame za znamenito dišavo Number 5 zamislila tudi modna hiša Chanel. Premierno predvajanje dvominutnega oglasa, ki ga je režiral Jean-Pierre Jeunet (igralka je z njim sodelovala že pri filmu Amelie), je napovedan za prihodnji mesec. V kratkem filmu, ki je nastajal kar štiri mesece, je Tautoujeva nekakšna junakinja, ki ji na Orient Ekspresu sledi postaven tujec, oglas pa bo nadomestil podobno minizgodbo, v kateri je dišavo oglaševala avstralska zvezdnica Nicole Kidman.
Nenadno zanimanje Chanela za Tautoujevo in njen pojav v oglasu po zagotovilih ustvarjalcev celovečerca nima opravka s samim filmom. Res pa je, da je modna hiša filmski ekipi posodila nekaj oblačil in odstopila nekaj lokacij za snemanje. Vsekakor Chanelu ne bo škodila reklama, za katero naj bi poleg že omenjenega filma še to leto poskrbela še ena ekranizacija življenja Coco Chanel. Ta se bo vrtel predvsem okoli njenega odnosa z ruskim skladateljem Igorjem Stravinskim. Premiera filma Coco Chanel & Igor Stravinsky, ki ga je posnel Jan Kounen, je napovedana za septembra 2009, v glavnih vlogah pa igrata Anna Mouglalis in Mads Mikkelsen.
Začelo se je s prodajalno klobukov
Coco Chanel, ki je odraščala v sirotišnici, je bila po Tautoujinih besedah zelo zahtevna, avtoritativna in ponosna ženska, film Coco avant Chanel pa pripoveduje o tistem obdobju, ko njen značaj še ni bil v celoti izoblikovan. Prve korake v modni svet je naredila z odprtjem prodajalne s klobuki v soseščini v Deauvillu. Med svojim dolgoletnim posvečanjem modi je oblikovalki v ženska oblačila uspelo prinesti neko preprosto eleganco, njena 'majhna črna obleka' , ki si jo je zamislila leta 1926, pa še danes ostaja obvezen kos v omari vsake modno osveščene ženske. Vendar pa ni le talent tisto, s čimer je uspela ustvariti tak sloves hiše Chanel, ampak je po mnenju filmarjev za to zaslužna tudi njena neobičajna osebnost.
"Ženska brez parfuma je ženska brez prihodnosti," je nekoč izjavila in svojo prihodnost je uspela skovati tudi s pomočjo dišave, ki je postala ena najbolje prodajanih parfumov.
M. K. (delno po Reutersu)
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje