Ponudniki pretakanja filmskih in televizijskih vsebin doživljajo v času zapiranja v stanovanja izreden priliv novih naročnikov, vse več ljudi išče načine, kako preživljati čas med globalno pandemijo, poroča publikacija IndieWire.
Prijave v priljubljeni pretočni storitvi Disney plus so se med 14. in 16. marcem več kot potrojile v primerjavi z istim obdobjem prejšnjega tedna. Poročilo temelji na podatkih podjetja za pretočno analitiko Antenna.
HBO Now z 90-odstotnim porastom naročnikov
Po poročanju Forbesa je med tistimi z največjim porastom uporabnikov tudi Netflix s 47-odstotno rastjo naročnikov v tem istem tridnevnem oknu, torej od 14. do 16. marca. HBO Now in Showtime sta prav tako doživela izjemno rast uporabnikov, na HBO Now se je številka dvignila kar za 90 odstotkov, na Showtimu pa za 78 odstotkov. Predstavnik Antenne je za IndieWire potrdil, da podatki za storitve "pretočnega prometa" vključujejo tudi registracije za brezplačno preizkusno obdobje.
Najmanjši porast ima Apple TV plus, pri katerem so izmerili 10-odstotno povečanje novih naročnikov. Druge storitve pretakanja, na primer Hulu in CBS All Access, niso bile vključene v poročilo, ki ga je v celoti objavil Forbes.
Industrija pretakanja bo kmalu postala bolj konkurenčna kot kadar koli prej, maja in junija bodo predvidoma zagnali še HBO Max v lasti WarnerMedia in Peacock v lasti NBCUniversala. Jeffrey Katzenberg in Meg Whitman pa 6. aprila odpirata platformo Quibi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje