V ljubljanskem mestnem kinu so se s projekcijo eksperimentalno-dokumentarnega filma Večna gibanja režiserja Edgarja Peraja poklonili slovitemu portugalskemu kitaristu Carlosu Paredensu.
V glasbenem dokumentarcu Večna gibanja "pričevanja in zvok kitare opredelijo genialnost, pogum in skromnost Carlosa Paredesa". Koncert Paredesa v Portu leta 1984 je izhodišče za zgodbe o zaporih, odporu, uspehu in amaterizmu, ki sledijo. Te zgodbe, ki jih zaznamujeta preprostost in strast, obogatijo pričevanja prijateljev in znancev, piše na spletni strani kinematografa. Ob 21.30 bo na vrsti še projekcija dokumentarnega filma Ruševine, v katerega je režiser Manuel Mozos ujel "fragmente prostorov in časov, ostankov obdobij in mest, ki jih poseljujejo samo še spomini in duhovi".
Izbor filmov, ki uvaja kratek vpogled v portugalsko filmsko produkcijo zadnjih let, bo v Kinodvoru podrobneje predstavil direktor festivala IndieLisboa Rui Pereira.
Kratki filmi
Torkovo srečanje s portugalsko kinematografijo bo ob 19. uri uvedel izbor kratkih filmov v režiji Edgarja Paraja, Gabriela Abrantesa, Filipeja Abranchesa, Pedra Caldasa in Andreja Gila Mataja. Ob 21. uri bo sledila projekcija filma Obraz, kakršnega si zaslužiš priznanega režiserja Miguela Gomesa. Misel, ki zaznamuje ta film, je: "Do tridesetega leta imaš obraz, kakršnega ti je dal Bog. Potem dobiš obraz, kakršnega si zaslužiš."
Ekipa festivala IndieLisboa izbor filmov posveča spominu na Niko Bohinc, dolgoletno prijateljico in sodelavko festivala. Program sta podprla Institut Camoes in portugalsko veleposlaništvo v Ljubljani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje