s peto sezono, je v napetem pričakovanju, hkrati pa je malce zaskrbljen.
Daljši premor med četrto in peto sezono je bil posledica spora med produkcijsko hišo AMC in Weinerjem, ki se zaveda morebitnih posledic v slogu "daleč od oči, daleč od srca". Za Reuters je zdaj povedal, da je že nestrpen in si želi, da bi prav tako že nestrpni gledalci končno videli novo sezono. Prav zato se je odločil za dveurno premierno epizodo nove sezone, saj bi občinstvu rad predstavil večji in boljši odmerek serije, za katero želi, da bi jih takoj spet posrkala vase. Hkrati bi oboževalcem rad pokazal, da jih ceni.
Pozor, razkrivamo dogajanje v četrti sezoni
Weiner pa o prihajajoči peti sezoni ni želel izdati veliko podrobnosti, niti tega ne, v katerem letu se dogaja. Osvežimo si spomin: na koncu četrte sezone, ko se je pisalo leto 1965, osrednji lik, uspešni kreativni direktor v oglaševalski agenciji Don Draper (Jon Hamm), iznenada zasnubi svojo lepo mlado tajnico Megan Calvet (Jessica Pare). Gledalci TV Slovenija sicer trenutno lahko spremljajo tretjo sezono.
Kako se bo njuna oziroma njegova zgodba odvijala naprej, seveda ne vemo, bo pa, kot pravi Weiner, nova sezona zelo drugačna od prejšnjih. Enigmatični Draper bo, ko gre za poslovno in zasebno življenje, v zelo drugačnem položaju, dodaja in opozarja, da morajo biti gledalci pripravljeni na to, da bo to sezono osrednja tema nekaj drugega. Določene stvari bo Draper pustil za sabo in začel novo življenje, "pa naj bo dobro ali slabo".
Brez eksplozij in krvi, samo zgodbe ljudi
Weiner ni privrženec napovednih "trailerjev", saj bi rad, da so oboževalci serije presenečeni, hkrati pa se napovednikov ogiba zato, ker sta bistvo Oglaševalcev branje med vrsticami in počasen razvoj posameznih likov. Kot pravi Weiner, je v nadaljevanki veliko napetosti in nekaj je je tam prav zato, ker gledalec določenih stvari ne ve. Ekipa se ne zanaša na jedrske bombe, ugrabitve letal in krvave pokole, ampak so v ospredju zgodbe na človeški ravni, dodaja.
Glavni scenarist predvideva, da bodo po drugi epizodi pete sezone gledalci še zmedeni in se bodo spraševali, kaj za vraga se je zgodilo in v kakšni povezavi s prejšnjim dogajanjem je vse skupaj, a bodo do tretje že videli, da gre za novo zgodbo, in bodo, kot upa, "padli noter". Weiner pravi, da ga dolgotrajna pogajanja z AMC-jem, ki so se vlekla od leta 2010 in zaradi katerih je nadaljevanki nekaj časa grozila celo ukinitev, niso potrla, prav nasprotno: daljši premor naj bi ekipi dal nov zagon.
Vrnitev Oglaševalcev v ZDA spremljajo intenzivno oglaševanje in najrazličnejše promocije, med drugim je pri verigi Banana Republic nastala linija oblačil, navdihnjena s serijo, izšla je posebna izdaja tednika Newsweek v "retroslogu", ki spominja na 60. leta, čas Oglaševalcev ... Čeprav velikanske gledanosti serije v velikanskem ameriškem merilu nikoli ni bilo, je sprožila zanimanje za oblikovanje in arhitekturo 60. let, pa tudi druge tv-serije, ki se dogajajo v tem času, med drugim slogovno precej podobno Pan Am.
A Weinerjeve besede namigujejo, da se serija morda res poslavlja od tega obdobja, saj pravi, da "gredo Oglaševalci naprej". Bomo videli kmalu, Američani že v nedeljo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje