Beyonce na premieri trilerja Obsessed - v svoji značilni drži za rdeče preproge ... Foto: Reuters
Beyonce na premieri trilerja Obsessed - v svoji značilni drži za rdeče preproge ... Foto: Reuters
The Soloist
The Soloist bo pri mnogih v spominu verjetno ostal zapisan le kot 'film, ki ga je Downey posnel med prvim in drugim Iron Manom'.
Dokumentarec Earth so v kinematografe poslali na dan Zemlje; pohvali se lahko z najuspešnejšo premiero za dokumentarec v zgodovini. Potovanje cesarskega pingvina je leta 2005 zaslužilo 'le' 7,2 milijona.

Se še spominjate Usodne privlačnosti (1987)? V podobne vode se spušča novi triler Obsessed, ki je bil pretekli konec tedna najbolj obiskan film v ameriških kinematografih. Prodanih je bilo za 28,5 milijona dolarjev vstopnic, kar je več kot povrnilo stroške nastanka filma (20 milijonov dolarjev) in je približno dvakrat več, kot so strokovnjaki napovedovali. Obsessed je za studio Screen Gems, ki deluje pod okriljem Sonyja, v bistvu drugi najdonosnejši film (prvi je še vedno The Exorcism of Emily Rose iz leta 2005).

Srborita vzornica za mlada dekleta?
Beyonce (ki je nedavno v filmu Cadillac Records igrala samo Etto James) je tokrat ženska, ki se spusti v neusmiljen boj za svojega moža (Idris Elba), ko ugotovi, da ga v službi osvaja mlada honorarna delavka (Ali Larter). Statistika pravi, da je bilo skoraj 60 odstotkov občinstva žensk, 49 odstotkov pa je bilo mlajših od 25 let.

Resnim filmom slabo kaže
Pozna se, da se bliža čas pregovornih kislih kumaric in kinematografske suše. Na drugem mestu po gledanosti je bila najstniška komedija 17 Again (v njej ima Zac Efron podobne težave, kot jih je imel Tom Hanks pred leti v filmu Big); zaslužila je 11,7 milijona dolarjev. V prvi deseterici so še trije ta teden novi filmi: Fighting s Terrecom Howardom na tretjem (11,4 milijona), The Soloist z Jamiejem Foxxom in Robertom Downeyjem Jr. na četrtem (9,7 milijona) in dokumentarec Earth (8,6 milijona) na petem mestu.

Predvsem The Soloist se je odrezal presenetljivo slabo; podobno usodo sta v zadnjem času doživeli še dve resnejši drami, State of Play in Duplicity. Po resničnih dogodkih posneta zgodba o kolumnistu Los Angeles Timesa (Downey), ki se spoprijatelji z brezdomskim glasbenikom (Foxx), je bila večini uglednejših kritikov (razen tistemu iz Los Angeles Timesa, za zdravo mero ironije) sicer všeč. Film je imel nesrečo že lani: v kinematografe so ga hoteli poslati v odštevanju do oskarjev, a se je Paramount v zadnjem hipu odločil, da se bodo raje osredotočili na svoja druga dva oskarjevska paradna konja, Nenavaden primer Benjamina Buttona in Krožno cesto.

A. J.