V ljubljanskem Kinodvoru se je začela retrospektiva filmov Polone Sepe, ki bo trajala vse do 28. septembra. Dopoldanski program prvega dneva je potekal v znamenju dveh otroških kratkih filmov Težave viteza Gabra in Čudodelni urok. Sledila sta jima dva dela humoristične nanizanke Totalna razprodaja, v katerih je avtorica na duhovit način opozorila na pretirano potrošniško mrzlico – eno izmed “norosti” našega vsakdana. Program se je končal s predvajanjem kratkih filmov Vila iz Srila in Dve akciji v enem.
Na filmski trak ujete podobe ljudi
Tudi prihodnje dni si bo mogoče ogledati več filmskih projekcij. Poleg kratkih bo predvajanih tudi pet, za filmografijo režiserke pomembnih dokumentarnih filmov. Portret dveh režiserk je portret gledaliških režiserk Balbine Battelino Baranovič in Barbare Hieng Samobor, Portret dr. Alenke Šelih prikazuje strokovnjakinjo za področje mladoletnega prestopništva, Kamera tukaj in tudi teče pa ponuja uvid v življenje in delo Petra Zobca.
Usodo mladih glasbenikov, ki oživljajo dogajanje na ljubljanskih ulicah, je režiserka ujela v dokumentarnem filmu Jaz sem pa muzikant. Igrano-dokumentarni celovečerni film z naslovom Kaj pa gospod Bach pa obravnava problematiko našega odnosa do vseh drugačnih.
S kancem domišljije
Polona Sepe je končala študij filmske režije na AGRFT v Ljubljani in bila v tem času asistentka režije pri več filmih. Za študijski film V spomin je leta 1982 prejela študentsko Prešernovo nagrado in nagrado Metoda Badjure za najbolj celovitega avtorja študenta. Je avtorica več kratkih, animiranih, otroških in dokumentarnih filmov. Polona Sepe v filmsko pripoved spretno vpleta metafore, simbole in fantazijske elemente, s katerimi na izviren način pozunanji notranje dogajanje svojih likov, ki pred nami zaživijo v vsej svoji polnokrvni podobi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje