Ta skuša razkriti manj znanega človeka za masko uglajenega klasičnega filmskega zvezdnika.
Rodil se je kot Archie Leach v delavski družini v angleškem Bristolu. Pripoved preskakuje med letom 1962, ko se je 58-letni Grant po ločitvi zaljubil v triintrideset let mlajšo igralko Dyan Cannon, ter njegovim težkim otroštvom, iz katerega ga je rešila strast do vodvila, zvrsti komičnega gledališča z glasbo in plesom, kjer je izpopolnil svoj izjemni dar za telesno komiko.
Serija podrobneje preučuje Grantovo zapleteno družinsko ozadje, medtem ko se le bežno dotika njegovega ljubezenskega življenja, ki je bilo pogost vir govoric in ugibanj. Bil je večkrat poročen, a so zaradi njegovih tesnih vezi z moškimi prijatelji pogosto razpravljali tudi o njegovi spolni usmerjenosti.
Lahko bi rekli, da Cary Grant ni bil resničen človek, temveč predvsem brezhibno izdelan zvezdniški lik. Filmska kritičarka Pauline Kael je zapisala, da je bil najboljši lik, ki ga je Cary Grant kdaj igral, prav Cary Grant. Kot zvezdnik pa je imel bistveno dvoumen in protisloven učinek. O njegovi zvezdniški personi smo se v oddaji Televizorka pogovarjali s filozofinjo dr. Jelo Krečič, ki pravi: "Za Caryja Granta je bilo značilno, da združuje angleško aristokratskost in pristno ameriškost, inteligenco in bebavost, vzvišenost in plebejskost. Ta paradoksalna zvezdniška persona je bila njegov izum."
V screwball komedijah, priljubljenem žanru ameriških filmov v 30. letih, je zaslovel s privlačno, komično, pogosto anksiozno in dvoumno podobo sodobnega moškega, ki deluje v svetu spreminjajočih se spolnih vlog.
Za ta žanr je bil značilen preobrat tradicionalnih razmerij moči med moškimi in ženskimi liki. Cary Grant se v teh filmih ni bal osramotiti in podrediti svoji partnerici. Tradicionalno moškost je postavljal pod vprašaj tudi z igrivimi prizori preoblačenja v ženska oblačila.
Jela Krečič zvezdnika povezuje z vznikom novega tipa moškosti: "To je moškost, ki dopušča tudi kastracijo, a kljub temu ostaja privlačna in deluje v ljubezenskem razmerju. Grantova pomembna dimenzija je bila, da mu na filmu nikoli ni bilo žal izgubiti dostojanstva. S tem je omogočil igralkam, da so zasijale. Ni bil tip igralca, ki bi sebe postavljal v ospredje, ampak je prostor v kadru velikodušno delil in povzdigoval druge."
Ženske so veljale za kraljice screwball komedij, saj so bili njihovi liki praviloma bistroumnejši, jezikovno spretnejši in sposobnejši od njihovih moških partnerjev. Zgodbe teh filmov so presegale preproste ljubezenske zaplete in naslavljale kompleksna razmerja moči med spoloma. Cary Grant je v tem žanru sijal v filmih, kot so Strašna resnica (1937), Vzgoja otroka (1938), Njegovo dekle Petek (1940) in Filadelfijska zgodba (1940). Poleg tega je svoj igralski razpon dokazal z vlogami v trilerjih Alfreda Hitchcocka.
Oddaja Televizorka bo na sporedu ob 20.00, sledila ji bo prva epizoda miniserije Archie.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje