Nadobudna pisateljica in pianistka izgine, ko se spet pojavi, ji manjkata noga in roka. Foto: Imdb
Nadobudna pisateljica in pianistka izgine, ko se spet pojavi, ji manjkata noga in roka. Foto: Imdb
I Know Who Killed Me (Vem, kdo me je ubil)
Lindsay Lohan nihče ne 'teži', ker si med nastopom ob drogu ne želi sleči spodnjega perila. Ta privilegij pripada le njej. Foto: Imdb
Odštekani petek
Lindsay Lohan se je kar malo preveč navadila na sprejemanje dvojnih vlog. Tri do 21. leta - to je zelo veliko. Foto: Kolosej

Film I Know Who Killed Me (Vem, kdo me je ubil) je najnovejši kandidat za naziv najslabšega filma leta 2007. Filmski poznavalci se zgražajo nad menda popolnoma nesmiselno zgodbo - napisal jo je Jeff Hammond -, kriminalno dramo pa 'odlikujejo' tudi preveč vsiljivi posebni učinki in zelo 'mehanična' igra bolj ali manj vseh igralcev.



Aubrey sama, sestra dvojčica, izmišljotina ... kdo bi vedel?
Kmalu nastopita dekletova obupana starša (Julia Ormond in Neal McDonough), ki se skupaj z FBI-jevci - da jih kdo ne bi zamešal za koga drugega, nosijo (seveda!) majice z napisom FBI - lotita iskanja moškega, ki bi se iz mučitelja verjetno prelevil tudi v morilca, če mu kljub bolečinam prisebno dekle ne bi ušlo. Tukaj zmede in neumnosti še ni konec. Pohabljeno dekle namreč začne zatrjevati, da sploh ni pianistka Aubrey, temveč njena sestra dvojčica Dakota - njen obstoj pretresenima staršema ni znan -, ki se ukvarja s precej manj častnim poklicem. Je namreč striptizeta. In obenem je lik, o katerem je Aubrey pisala v enem od svojih romanov.

Edina, ki sme obdržati hlačke
Še en prizor je 'špasen'. To je prizor v baru, v katerem nastopa Audrey/Dakota. Junakinja je namreč edina striptizeta, ki ji uspe do konca nastopa na sebi ohraniti vsa oblačila, medtem ko se morajo druge plesalke kmalu po prihodu na oder 'olajšati' odvečnih kosov blaga. In občinstvo ob pogledu na oblečeno barsko plesalko niti ne protestira.

Kritiki se sprašujejo, zakaj vendar je Lindsay Lohan, trenutno ena najbolj zaželenih igralk v Hollywoodu, sprejela tako bizarno in skoraj 100-odstotno na neuspeh obsojeno vlogo. Morda se bo morala odreči tudi za 'kuro' odvajanja od dvojnih vlog. Ta je bila namreč že njena tretja, a tudi najbolj neposrečena. V filmih Past za starše in Odštekani petek - čeprav tudi ta filma nista bila 'bisera' filmske umetnosti - je bila precej prepričljivejša.