Oprah Winfrey se je v zadnjih letih počasi, a uspešno 'razširila' še na druge veje medijev: izdaja svojo revijo O, je lastnica radijske postaje, kot producentka pa je sodelovala tudi pri broadwayski postavitvi muzikala Škrlatna barva. Foto: Reuters
Oprah Winfrey se je v zadnjih letih počasi, a uspešno 'razširila' še na druge veje medijev: izdaja svojo revijo O, je lastnica radijske postaje, kot producentka pa je sodelovala tudi pri broadwayski postavitvi muzikala Škrlatna barva. Foto: Reuters

Niti ena najvplivnejših žensk na svetu se ni mogla upretu čaru resničnostne televizije: njeno podjetje Harpo Productions bo v sodelovanju z mrežo ABC na trg poslalo dve oddaji in vsaj eno bo Oprah tudi vodila. Ni še sicer znano, kdaj bosta oddaji prišli na spored, ve pa se, kakšen bo osnovni zaplet. V prvi, Oprah Winfrey's The Big Give, bodo desetim tekmovalcem izročili večje količine denarja, oni pa si bodo morali izmisliti "kar najbolj neverjeten način, da bi ga zapravili" - v dobrodelne namene, seveda. Vsak teden jim bodo producenti na pot postavili tudi kakšno oviro in tako izločali najšibkejše člene; končnemu zmagovalcu bodo uresničili največjo skrito željo.

Podoben zaplet je Oprah nedavno poskusno vključila že v svojo "primarno" pogovorno oddajo The Oprah Winfrey Show. Vsakemu gledalcu v studiu je podarila ček za tisoč dolarjev, ki ga ta lahko podaril dobrodelni ustanovi po svoji izbiri.

Denar ali življenje!
Druga oddaja pod voditeljičinim okriljem bo Your Money or Your Life. Tukaj bo vsak teden ekipa strokovnjakov priskočila na pomoč družini v stiski in jim z intervencijskim svetovanjem pomagala prebroditi finančno stisko.

Seveda pa gre medtem oddaja, s katero se je vse začelo, napre. The Oprah Winfrey Show snemajo že 21. leto in je z 48 milijoni gledalcev na teden še vedno najbolj gledana dnevna oddaja na televiziji.