Le teden po tem, ko je Disney razširil platformo tudi na britanski in evropski trg, je pridobil 22 milijonov novih naročnikov, na svetovni ravni jih ima zdaj 50 milijonov. Toliko naročnikov je dosegel le pet mesecev po zagonu. Prejšnji teden je platformo z uspešnicami, kot je "spin off" Vojne zvezd The Mandalorian, razširil še po večjih evropskih trgih.
Za primerjavo: njegov tekmec Netflix, ki ima trenutno več kot 160 milijonov uporabnikov, je za doseg takšnega števila potreboval sedem let.
Nazadnje je Disney+, ki je v Evropi zaradi množičnejše uporabe spleta v času samoosamitve platformo zagnal z nižjo bitno hitrostjo (podobno se je po pozivu Evropske unije odzval tudi Netflix), o številu naročnikov poročal 3. februarja – takrat jih je naštel 28,6 milijona.
Tudi sicer doživljajo ponudniki pretakanja filmskih in televizijskih vsebin izjemen priliv novih naročnikov. V času, ko številni ljudje iščejo načine, kako v času pandemije preživljati čas, tovrstni ponudniki ponujajo brezplačne pretočne vsebine tudi za leto dni, kar je na primer indijskemu ponudniku Hostar praktično čez noč zagotovilo osem milijonov naročnikov. Sploh se je uporaba pretočnih vsebin na svetovni ravni povečala za 20 odstotkov.
Medtem ko se zaradi ukrepov proti širjenju novega koronavirusa vrsta gospodarskih panog boji za preživetje, se v luči cvetočega trga pretočnih vsebin odpirajo nove platforme – ta teden se je zagnala Quibi, za katero stoji soustanovitelj studia DreamWorks Jeffrey Katzenberg.
Platforma Quibi, namenjena predvsem uporabnikom prenosnih naprav in predvajanju kratkih, največ 10-minutnih videov, je k sodelovanju že privabila Stevena Spielbega, Idrisa Elbo in Jennifer Lopez.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje