Pixel Corps si je Alex Lindsay zamislil kot izobraževalno in produkcijski ceh, ki v hitro spreminjajočem se svetu digitalnih medijev pomaga ljudem ostati v koraku s časom. Foto: MMC RTV SLO/Toni Gruden
Pixel Corps si je Alex Lindsay zamislil kot izobraževalno in produkcijski ceh, ki v hitro spreminjajočem se svetu digitalnih medijev pomaga ljudem ostati v koraku s časom. Foto: MMC RTV SLO/Toni Gruden
Daisy Whitney
Vodenje TWiM-a, ki bo prihodnji mesec praznoval tretjo obletnico, je v zadnjem letu prevzela Daisy Whitney.

This Week In Media (TWiM) je nastal kot izpeljanka enega prvih in verjetno najuspešnejših podcastov This Week in Tech (TWiT) priljubljenega voditelja in producenta Lea Laporta. Laporte je eden redkih podcasterjev, ki se povečini preživlja s produciranjem in vodenjem brezplačnih podcastov. Denarna sredstva pridobiva iz oglasov in donacij. Medtem pa TWiM, kot vsi drugi podcasti podjetja Pixel Corps, živi le od občasnih oglasov. Pixel Corps iz San Francisca, ki ga je ustanovil Alex Lindsay, deluje kot izobraževalni in produkcijski ceh, ki v hitro spreminjajočem se svetu digitalnih medijev pomaga ljudem ostati v koraku s časom. Vrsta njihovih profesionalno produciranih podcastov (MacBreak, The VFX Show, This Week in Photography, TWiM) je torej del internega urjenja in samopromocije.

TWiM se torej ukvarja s prihodnostjo televizije, širokopasovnega interneta in filma. Razprave se sučejo okrog tehnologije za vsem skupaj in možnosti zaslužka. Tako imenovani novi mediji (new media), ki obsega vsa digitalna področja, kot so internet, mobilni telefoni, različne prenosne naprave (iPod, Kindle) in digitalna televizija, je še vedno v povojih. Zlasti kar se tiče možnosti dohodka za vsakdanje preživetje. Nekaterim avtorjem podcastov in videocastov je uspelo pridobiti dovolj širok krog rednih poslušalcev/gledalcev, da bi s pomočjo oglaševalcev svoj hobi lahko spremenili v dejavnost, s katero se lahko preživljajo. Med gosti oddaje tako večkrat srečamo različne strokovnjake in ustvarjalce, ki razpravljajo o tehnologiji in poslu medijske produkcije in distribucije.

Avtor Alex Lindsay, ki je prisoten pri večini oddaj, ima za seboj bogate izkušnje, ki jih brez dlake na jeziku rade volje deli z gosti in poslušalci. V zadnjih dvajsetih letih ukvarjanja z računalniško grafiko in animacijo je sodeloval pri produkciji revij, večpredstavnih vsebin, sodne animacije, televizije in filma. Nekaj let je, denimo, delal pri posebnih učinkih Vojne zvezd: Epizode I - Grozeče prikazni (1999) in risanki Titan AE (2000). V mladosti je predvajal glasbo na lokalni radijski postaji, zaposlen pa je bil tudi nekaj časa pri glasbenem oddelku podjetja Sony.

TWiM bo prihodnji mesec praznoval tretjo obletnico od prve oddaje, v kateri so obravnavali iTunes, HD-DVD in kamero RED. Na začetku je šlo bolj za tehnične debate in le občasno poslovne, v zadnjem letu, odkar je vodenje prevzela neodvisna novinarka Daisy Whitney, pa se je razmerje obrnilo. Večina pogovorov o temi posebnih učinkov pa se je povsem preselila v podcast The VFX Show, ki ga bom podrobneje predstavil kdaj drugič. Ta mesec so začeli snemati oddaje v živo v Laportovem studiu v Petalumi (približno 50 km severno od San Francisca). Videoprenos iz studia je mogoče spremljati na spletni strani live.twit.tv, kjer sicer nepretrgoma predvajajo ponovitve snemanj različnih podcastov, posnetih v tem studiu.

Uroš Šetina

Ime: This Week in Media
RSS
Povprečna dolžina: 65 min
Pogostost: tedenska