Metod Pevec v dokumentarnem filmu Dom v ospredje postavlja nekdanji samski dom, v katerem živijo možje, ki so kot mladeniči prišli iz Bosne, 30 let kot gradbeni delavci gradili Slovenijo in po bankrotu teh podjetij ostali brez vsega, saj so jim propadli lastniki ostali dolžni veliko denarja. V hiši stanujejo še mladostniki, ki so ušli iz nefunkcionalnih družin, in deložiranci, ki iščejo najcenejšo streho nad glavo. Film je na lanskem Festivalu slovenskega filma v Portorožu prejel vesno za najboljši dokumentarni film in nagrado občinstva, v Luksemburgu pa so ga izbrali za enega izmed najboljših dokumentarnih filmov regije.
Družinska drama o vrzeli med videzom in resničnostjo
Olmo Omerzu je z Družinskim filmom upravičil visoka pričakovanja, ki so sledila kritiško hvaljenemu prvencu Mlada noč. Z drugim celovečercem je odprl lanski Liffe, kjer je prejel nagrado FIPRESCI svetovnega združenja filmskih kritikov in novinarjev. Žirija ga je označila za mojstrsko zasnovano in pretanjeno družinsko dramo o vrzeli med videzom in resničnostjo. Film je gostoval na več tujih festivalih in prejel nekaj nagrad, med drugim na mednarodnem filmskem festivalu v Tokiu ter na nemškem festivalu Cottbus.
Zgodba filma sledi možu in ženi, ki jadrata po oceanu, otroka pa pustita doma, kjer lahko odkrivata meje svoje svobode. Jadrnica se potopi, zakonca preživita, pes je pogrešan. Ko se po brodolomu predčasno vrneta domov, ugotovita, da njun sin leži v bolnišnici v kritičnem stanju in da ga lahko reši le presaditev ledvice.
Društvo slovenskih režiserjev je nagrade podelilo drugič. Lani se je za življenjsko delo zahvalilo režiserju Jožetu Pogačniku, nagrado Štigličev pogled pa namenilo Barbari Zemljič, Matjažu Ivanišinu, Siniši Gačiću, Špeli Čadež in Roku Bičku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje