Ameriški režiser je na pariški predstavitvi svojega filma Whatever Works zbranim novinarjem "zaupal", da bi h kakšnemu izmed prihodnjih projektov prav z veseljem rad povabil prvo francosko damo Carlo Bruni. Nekdanja manekenka, ki pa se še vedno posveča pevski karieri, je Allena menda prepričala s svojo karizmo. "Prepričan sem, da bi se odlično odrezala; ima karizmo in vajena je nastopanja, občinstvo jo torej že pozna, primerna pa bi bila za različne vloge," je Allen izjavil s pomočjo prevajalca.
"Ta hip sicer še nimam zgodbe, ampak morda jo bom vprašal, če jo zanima," obljublja 73-letnik, ki morda le ne govori v prazno - že naslednje poletje bo menda snemal v Parizu. Njegov delovni tempo je vsekakor zavidljiv: pred še nedomišljenim pariškim projektom ga julija čaka snemanje komedije v Londonu.
Brunijeva je v svojem "prejšnjem življenju" nastopila v več TV serijah in filmih; med opaznejšimi sta bila denimo Prêt-à-Porter Roberta Altmana (1994) in francoska komedija Paparazzi (1998) - je pa res, da je doslej vsakič igrala samo sebe.
Življenja naveličani cinik, ki očara nimfeto ... zveni znano?
Komedija Whatever Works na francoska platna prihaja naslednji mesec, o slovenski premieri pa še ni nič slišati. Z njo se Allen vrača k temu, kar zna najbolje: na ozadju svojega rodnega Manhattna spremlja nevrotičnega Newyorčana judovskega rodu, ki pa ga tokrat namesto njega samega igra Larry David (poznamo ga iz serije Nikar tako živahno). Tudi osnovni zaplet se zdi nekam znan: pred nami je ciničen "šestdesetnnekajletni" kvantni fizik (in "stara tečka"), ki zmeša glavo naivni dvajsetletni južnjaški lepotici Melody St. Ann Celestine (Evan Rachel Wood), ki ga nekako prepriča, da se ji pusti vseliti k njemu.
Kljub njegovi zaležani zunanjosti, žaljivim pripombam in nasploh nadležnemu obnašanju se Melody v Borisa zaljubi in ga celo prepriča v poroko. Zaplete se z obiskom dekletovih staršev. Mama Marietta (Patricia Clarkson), ki novega zeta ne prenese, skuša zakon sabotirati z "nastavljanjem" lepotca (Henry Cavill). Melodyjin zadrgnjeni in z orožjem obsedeni oče (Ed Begley Jr.) se medtem prelevi v "pomehkuženega" zbiratelja starin in tako dalje.
Pa ne že spet!
Prve recenzente filma moti cela vrsta stvari, od pretirane izrabljenosti Woodyjevih stalnih tem do stereotipne karakterizacije likov. "Whatever Works ni dober film, niti po spuščenih kriterijih zadnjih let," piše MTV-jev recenzent Kurt Loder. "Je pa presenetljivo žaljiv; vabi nas, naj se razburjamo nad nerazgledanimi južnjaki, zabitimi kristjani, trapastimi tinejdžerji, ki poslušajo hard rock - skratka, nad vsemi, ki ne dosežejo ravni sofisticiranih Newyorčanov, ki jih zastopa Allen."
"Allenovo nezlomljivo prepričanje o praznosti obstoja, ki ga nekoliko omili šarm starih filmov, še starejše glasbe in mnogo mlajših žensk, je ena od redkih stvari v življenju, na katere se lahko zanesemo," piše recenzent New York Timesa. "Če bo kdaj našel vero, bomo v resnih škripcih. V zadnjih letih nam je njegov utrjeni epikurejski pesimizem, presajen na evropska tla, dal kriminalno dramo (Match Point) in seksi komedijo (Ljubezen v Barceloni). Še Cassandra's dream in Scoop nista bila grozna. Toda domišljija gospoda Allena je po izletu na staro celino po vrnitvi na Manhattan silno utrujena."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje