Ti bodo letos posvečeni 100-letnici ustanovitve ljubljanskega konservatorija in 80-letnici Akademije za glasbo, na kar bodo spominjali tako koncerti kot mednarodni muzikološki simpozij. Festival bo povezal različne generacije (po)ustvarjalcev in predstavil nova slovenska glasbena dela.
Spored nocojšnjega slovesnega uvodnega koncerta v Cankarjevem domu prinaša Pastoralno simfonijo, katere izvirni prepis, ki bo po zaslugi domačih strokovnjakov doživel tudi znanstveno izdajo, je domnevno podaril tedanji predhodnici današnje Slovenske filharmonije. V odmoru koncerta bodo obiskovalci v Gallusovi dvorani lahko videli skladateljeve lastnoročne oznake in popravke k partituri, ki jo danes hrani Narodna in univerzitetna knjižnica.
Tudi letos se bo zvrstilo več festivalskih stalnic, med drugim Noč slovenskih skladateljev, na kateri se z novimi deli predstavljajo člani Društva slovenskih skladateljev. Eden izmed koncertov bo sopostavil zgodnja orkestralna dela nekaterih velikih preminulih slovenskih avtorjev z novitetami nadarjenih ustvarjalcev mlajše generacije.
Z enim od koncertov pa se bo festival ustavil tudi v Piranu s tamkaj rojenim Giuseppejem Tartinijem (1692‒1770) in njegovimi učenci. Na muzikološkem simpoziju bo 23 referentov iz 13 držav vpogledalo v zgodovino ljubljanskega konservatorija, ob tem pa bodo osvetlili še delovanje sorodnih ustanov po Evropi, tudi tistih, ki so bili ljubljanski za vzor.
Festival se bo sklenil 12. aprila, odzvanjal pa bo še 17. aprila z velikonočnim koncertom, na katerem se bo kot skladatelj predstavil dirigent Uroš Lajovic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje