Popek je ob tem postregel tudi s številkami: ob letošnjem četrtinskem obsegu festivala so dosegli četrtinsko prodajo vstopnic prejšnjih let, kar pomeni 12.500 letos proti 48.000 lani. Dodal je, da bi ob domnevi, ki jo upoštevajo tudi tuji festivali, da sta si vsak film po videu na zahtevo povprečno ogledala dva gledalca, to lahko pomenilo, da je Liffe letos dosegel okrog 24.000 gledalcev.
Izračuni še niso dokončni
Nadalje je glede finančne slike 31. izvedbe festivala ocenil, da so glede na četrtinski obseg prikazanih filmov in na četrtinsko končno gledanost približno na istem kot lani. "Ne vemo pa, koliko bi se to spremenilo, če bi nam uspelo v hibridni obliki prikazati vseh 56 na začetku mišljenih celovečercev. V začetku sem sicer rekel, da bo super vse, kar bo nad 5000 ogledov," je dejal Popek.
Vendar so organizatorji opomnili, da te številke še niso dokončne, saj še zmeraj nameravajo izvesti retrospektivo Federica Fellinija v Slovenski kinoteki, ko bodo razmere to dopuščale.
Nekatere stvaritve bodo počakale na 32. Liffe
Programski direktor je povedal še, da preostalih novih filmov, projekcije, katerih so bile načrtovane za letošnjo izdajo, ne bodo prikazali z zamikom, temveč bodo najbrž približno deseterico od teh prihranili za festival v prihodnjem letu. Nekaj tistih filmov, ki so vezani na lokalnega distributerja, bo po Popkovih besedah skozi leto na ogled v kinodvoranah po državi.
Letošnji festival je prek platform videa na zahtevo na ogled ponudil 23 novih celovečercev – po naznanjenem programu so dodatno nanj uvrstili še film Antigona scenaristke in režiserke Sophie Deraspe – in 16 kratkih filmov v treh sklopih. Kot zanimivost so organizatorji navedli, da si je večina letošnjih obiskovalcev spletnega kina filme ogledalo med 19. in 22. uro.
Nekateri filmi so tudi presegli zadano kvoto
Največ zanimanja so poželi filmi Nažgani v režiji Thomasa Vinterberga, Asistentka režiserke Kitty Green, Zberi se, babica Pjera Žalice, Koronacija v režiji umetnika Aj Vejveja in Zlo ne obstaja Mohammada Rasoulofa. Prvi trije so po Popkovih besedah na neki način dosegli oziroma presegli zadano kvoto okrog 800 razpoložljivih spletnih vstopnic, za Vinterbergovo stvaritev pa je distributer celo dovolil, da izdajo dodatne kode, saj bi moral po načrtih film po festivalu zaokrožiti po slovenskih kinematografih, a epidemiološka situacija tega trenutno ne omogoča.
Uradni sklep festivala je bila sobotna razglasitev nagrajencev, sicer pa se je sklenil v nedeljo opolnoči, ko je potekel čas za ogled filmov z letošnje izdaje. Nagrado vodomec je odnesel film Sadeži pozabe režiserja Christosa Nikouja, po oceni žirije grenko-sladka zgodba o brisanju in pisanju bolečih osebnih spominov.
Posebna omemba med filmi iz sekcije Perspektive pa je šla filmu Moj jutranji smeh, ki ga podpisuje srbski režiser Marko Đorđević.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje