V predstavi More than naked (Več kot goli) dvajset teles golih plesalcev tleska, poka, klofuta in se poti. Plesalci na odru so več kot skupina, so družba, združena v gibanju in razsipnem zvoku. Kot se gibanje začne odvijati in telesno prepletati, se z Doris Uhlich za DJ-setom celoten dogodek osredotoči na “Naj naše telo zažura!”. Predstava uspešno predstavlja goloto brez ideologije in provokacije. Foto: Bernhard Muller
V predstavi More than naked (Več kot goli) dvajset teles golih plesalcev tleska, poka, klofuta in se poti. Plesalci na odru so več kot skupina, so družba, združena v gibanju in razsipnem zvoku. Kot se gibanje začne odvijati in telesno prepletati, se z Doris Uhlich za DJ-setom celoten dogodek osredotoči na “Naj naše telo zažura!”. Predstava uspešno predstavlja goloto brez ideologije in provokacije. Foto: Bernhard Muller
false
Doris Uhlich: More Than Naked. Foto: Bernhard Muller
false
Balerine je predstava, ki kombinira fizične prvine gledališča in izvirno besedilo z namenom dokumentiranja, demistificiranja in pojasnjevanja, kaj (baletni) plesalci v resnici počnejo; zakaj so izbrali ples kot poslanstvo in s kakšnimi izzivi se spopadajo tako v profesionalnem kot osebnem življenju. Foto: CoFestival
false
Kam pa kam je dogodek, ki združuje performans, film in koncert. "Kam Pa Kam ni ogledalo. Ni shramba. V projektu fragmentirane sedanjosti Koala Voice z obilico novih hitoidnih rifov nabrito prešpika nemost evropskega megapolisa Brandenburg tako, da si boste njene refrene še pred koncem izvedbe mrmrali tudi sami. Blind interactivity," je zapisano v napovedi. Avtorji so Vlado G. Repnik ter člani skupine Koala Voice: Tilen Prašnikar, Miha Prašnikar, Manca Trampuš in Domen Don Holc. Foto: CoFestival

Festival sodobnega plesa CoFestival odpira prostor, v katerem bi festivalske dogodke lahko doživeli kot vabilo, na podlagi katerega bi kot improvizatorji življenja dejavneje pristopili k našemu lastnemu bivanju - takšnemu, ki nasprotuje programu popolne kapitalistične mobilizacije družbe in se poslužuje lastnega posega v predpostavljene družbene prostore. Pri tem povezovanje, prevpraševanje, odpiranje in kritično (so)delovanje želijo postaviti kot izziv nam vsem, so zapisali organizatorji festivala, Center urbane kulture Kino Šiška in Nomad Dance Academy Slovenija.
CoFestival s svojim programom premišljuje tako festival, njegove potenciale in pogoje za drugačno delovanje kot ranljiv položaj umetnikov, ob tem pa želi predvsem razpreti prostor srečanja prostor srečanja in možnost sobivanja različnih političnih stališč.
Od slovenskih ustvarjalcev se bodo predstavili Vlado G. Repnik z mladimi glasbeniki Koala Voice v dogodku, ki združuje performans, film in koncert Kam pa kam. V okviru festivala pa bo potekala tudi nova premiera Slovenskega mladinskega gledališča Drame princes, ki jo je poljski režiser Michał Borczuch režiral po besedilu Elfriede Jelinek.

MMC v sodelovanju s Kinom Šiška in Nomad Dance Academy Slovenija podarja dvakrat po dve vstopnici za performans/ film/koncert Kam pa kam Vlada G. Repnika in glasbene zasedbe Koala Voice, ki bo v ponedeljek, 30. 11., ob 20.00 v Kinu Šiška.
Vprašanje: Za katero predstavo je Vlado G. Repnik prejel Nagrado Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije za najboljšo uprizoritev pretekle sezone?
Žreb je bil naklonjen Mihi Roganu in Janezu Dolinšku. Čestitamo!

Telo in umetnost v družbi
Drevi bo festival nadaljevala predstava Doris Uhlich More Than Naked, ki predstavlja goloto plesnega telesa brez ideologije in provokacije. Srbska neodvisna organizacija Per.Art, ki v umetniške projekte dejavno vključuje ljudi z učnimi motnjami, v predstavi Prazen glas predstavlja osebne zgodbe teh posameznikov, ki nastopajo kot soavtorji in izvajalci. Dokumentarna je tudi predstava Balerine Minje Bogavac, ki demistificira delo in izzive baletnih plesalk.
Spodbudo domišljiji, premislek o potencialih, možnostih in izzivih bo ponudil tudi performans v obliki igre Kako ustvariti festival za 100 evrov in milijon evrov Ivane Vaseve in Biljane Tanurovske Kjulavkovski.
Igor Koruga koreografijo uporablja kot orodje pri interpretaciji družbenopolitičnih fenomenov. V predstavi Exposé se je lotil obravnave težav družbenega in političnega statusa pacienta, diagnosticiranega z osnovnim imunskim primanjkljajem ali drugimi redkimi boleznimi znotraj zdravstvenega sistema v Srbiji. Pri tem preizprašuje, pod katerimi pogoji uporabljamo javni prostor za naslavljanje vprašanj, ki so v javni sferi preredko naslovljena.
Aleksandra Janeva Imfeld v predstavi Pokret-ač (Move-r; Gibal-ec) preizprašuje original, kopiranje in lastništvo nad idejami, kolektivno razmišljanje in ustvarjanje. Andrew Morrish v solistični improvizacijski predstavi Oh Well Part 5 izpostavlja improvizacijo kot orodje, postopek in uprizarjanje.
Arhiviranje in umetnost
Poseben poudarek bo namenjen arhiviranju in odnosu arhiviranja kot umetniškega procesa do arhiviranja umetniških procesov. V ta sklop sodi Plesni večer Mary Wigman ekvadorskega plesalca in koreografa Fabiána Barbe, ki v predstavi citira in rekonstruira dela Wigmanove, pionirke modernega plesa. Nomad Dance Institute bo na delavnici pod vodstvom Daniele Hahna predstavil projekt regijskega arhiviranja razširjenih koreografskih praks v kulturnih in umetniških kontekstih 70., 80. in 90. let v republikah SFRJ-ja in Bolgariji. Na festivalu bodo predstavili tudi novo izdajo časopisa za scenske umetnosti Maska, ki je posvečena uprizarjanju in dokumentaciji.
Sklep s filmskim popoldnevom
Festival se bo končal s filmskim popoldnevom, projekcijo dokumentarnega filma Wege zu Kraft und Schönheit – Ein Film über Körperkultur Nicholasa Kaufmanna in Wilhelma Pragera iz leta 1925 o telesni kulturi skozi zgodovino, ter dokumentarcem o afriških beguncih na italijanskih ladjah med tako imenovanimi postopki vračanja in v libijskih zaporih po deportaciji, Zaprto morje Stefana Libertija in Andrea Segreja.


Udeleženec s sodelovanjem v nagradni igri soglaša, da organizator zbira in hrani zbrane osebne podatke za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec v nagradni igri oz. njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko od organizatorja kadar koli zahteva pregled, dopolnitev, popravo ali izbris svojih osebnih podatkov oziroma trajno ali začasno prenehanje obdelave svojih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1). Sodelujoči to stori na elektronski naslov mmc-kultura@rtvslo.si ali pisno na naslov organizatorja. Najkasneje v roku 15 dni po prejemu sporočila bo organizator preprečil uporabo osebnih podatkov udeleženca, o čemer ga bo v nadaljnjih petih dneh z elektronskim sporočilom ali po pošti tudi obvestil. Organizator se zavezuje, da bo s posredovanimi podatki upravljal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1), prav tako pa podatkov ne bo posredoval neupravičeni tretji osebi ali jih kakor koli drugače zlorabljal. Dokumentacijo v zvezi z nagrajencem bo organizator hranil skladno z ZVOP-1.